Spelrum
| Giraffen | 54 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 91 |
Mobilspel
| Pågående | 19 314 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Prositi | 2009-03-25 08:34 | |
![]() | Vad tycker ni om? Det är säkert någon mer än jag som har tänkt på att det är väldigt mycket snack om vad man INTE tycker om, vad man stör sig på med mer... Inte konstigt att det ser ut som det gör i Sverige. Folk som är deppiga med mer. Nu tänkte jag starta en tråd om vad ni tycker om istället. Vad tycker du om i ditt liv? Jag tycker om så enormt mycket, det finns massor som man tycker om om man bara öppnar ögonen för det istället för att se saker man stör sig på. Bara det att man lever är ju verkligen något att vara glad för. Vad tycker du om i ditt liv? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-25 08:43 | |
![]() | Håller med dej prosit. Jag försöker också tänka i dessa banor istället och vara glad och nöjd för det jag har istället för att störa mej eller sörja det jag inte har. Livet blir så mycket lättare då:-)) Jag trivs om jag får jobba, umgås med min familj, träffa vänner. Älskar att läsa böcker, gå promenader i skogen. Är supernöjd att jag lyckats investera i en gammal bil så jag har friheten att ta mej dit jag vill enkelt. Kan fortsätta att rabbla i evigheter om saker som jag är nöjd med men det skulle säkert tråka ut er:-) Tycker att jag har ett bra liv och är nöjd med det. Gillar det gamla uttrycket " Den som gapar efter mycket mister oftast hela stycket". | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-25 09:11 | |
![]() | Orättvisor, gråt och sårade känslor. <3 | |
| Prositi | 2009-03-25 17:35 | |
![]() | Jag säger det igen....för nu har någon skapat en tråd om vilka reklamer man stör sig på... Inte undra på att folk är så enormt bistra när de hela tiden fokuserar på vad de inte tycker om och vad de stör sig på. Med tanke på den här tråden om vilken reklam ni stör er på som folk skapade. Vilken reklam tycker ni om? Jag tycker om Telia-reklamerna, de är oftast härliga.. Sedan minns jag en reklam för en färjfirma..det var två fåglar som satt på varsin skorsten som hälsade på varandra varje gång de möttes....var det hälge de hette? Jaja, det var ändå väldigt härliga och man garvade varje gång man såg dem. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-03-25 17:38 | |
![]() | Jag gillar också Telias reklam och så ICAS förstårs. Den är ju så charmig:-) | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-25 17:40 | |
![]() | Jag gillar den där kreditkortsreklamen. Det är två stycken som sitter på en bro tror jag och den ena puttar i den andre, fast han gör inte det egentligen eller nåt. Handlar om att man kan göra så mycket fast man ändå inte gör det. Eller något liknande. | |
| Malla13 | 2009-03-25 17:51 | |
![]() | Jag tycker om min familj, att vi har det bra här i livet. Man behöver inte vara rik för att kunna älska livet. Att få vara frisk och kunna njuta en solig dag gör mig väldigt glad. jag var ute och cyklade idag med min son på 6 år som nyss har lärt sig cykla själv och med min dotter som är 14 år och solen skiner och man känner friheten...oslagbar känsla.. Känner hur livet återvänder efter en lååång vila...det är helt underbart och något jag tycker om. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-25 17:56 | |
![]() | Jag tycker om kaffe. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-25 17:58 | |
![]() | Jag tycker också om entrecoter, och ska snart steka ett kilo såna. | |
| Prositi | 2009-03-25 17:58 | |
![]() | Jag hade glömt ICA reklamen...den är sååå härlig. Den bästa såpan som har gått på tv...*ler* | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-25 18:01 | |
![]() | ICA-reklamen är baj, den har ajt man söker i kvalitetsunderhåjning. | |
| Lill-IT | 2009-03-25 18:04 | |
![]() | Är j det nya ll? | |
| tss_ | 2009-03-25 18:05 | |
![]() | Hej Kaj! Hallå Börje! Svar på din fråga. alltså. | |
| E Soul - Ej medlem längre | 2009-03-25 18:09 | |
![]() | Lill-IT 2009-03-25 18:04: “Är j det nya ll?” Enligt ICA-Stig är det tydligen det, och han vet ju ajt. | |
| nystan1 | 2009-03-25 18:26 | |
![]() | Jag tycker om att äta. Främst varma ugnsbaguetter med jättefet mjukost på, och mosat ägg med majonnäs och salt. =) Och så tycker jag självklart otroligt mycket om mysko i magen, att jag äntligen (förhoppningsvis) ska få en son(/dotter). | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:14 | |
![]() | Jag gillar mysiga killar som Zlatan... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:17 | |
![]() | Jag gillar M&M | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:19 | |
![]() | Jag gillar bruna bönor och fläsk :D | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:28 | |
![]() | ja gillar min data:) | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-25 19:29 | |
![]() | men ja heter ju katten65 anneli inte zlatan | |