Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 285 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-03-28 06:13 | |
![]() | Stora Åsiktsångest-tråden Har du komplexa tankar och ideér inom vissa områden som du har svårt för att uttrycka för att du har blivit illa bemött när du pratat om det tidigare? Lista er ämnen (och om ni vågar, åsikter) som ifrågasätter normen, doktrinerna och forummobbare här nedan: | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-28 11:02 | |
![]() | Blandrasavel. Där blir man ofta illa bemött om man är emot det. Svårt att uttrycka är det dock inte. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2009-03-28 11:30 | |
![]() | pengar och siffror | |
| herr_apa - Ej medlem längre | 2009-03-28 11:43 | |
![]() | vad är blandrasavel? typ mulåsnor? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-28 11:52 | |
![]() | Nej, mulåsna är korsning mellan två arter. Bland få som man kan para över artgränserna. | |
| krutmarie | 2009-03-28 11:54 | |
![]() | Trash, blandrasavel är det samma som mina arbetskamrater kallar Rondellhundar? När man inte riktigt vet vilka raser som egentligen ingår? | |
| krutmarie | 2009-03-28 11:55 | |
![]() | NameIsNobody, du skrev inga egna åsikter, vågade du inte? ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-28 11:59 | |
![]() | Kanske skall rätta innan någon bli galen på felsyftningen. Man kan säkert para ganska många arter med varandra, men det är väldigt få som ger avkomma. Mulåsnan är en av de få. Jag vet inte om det finns någon art-art kombination som ger fertil avkomma. | |
| JonHolt | 2009-03-28 12:04 | |
![]() | trashhone, om två organismer kan få fertil avkomma är de av samma art per definition. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-28 12:04 | |
![]() | Jaap Conrads (ca 30 år, vit högutbildad och -avlönad man i storstad med stabila familjeförhållanden) viktigaste åsikts no-no är sexualbrottslagstiftning. Vad är en våldtäkt? Ska det vara tillåtet att lägga upp tankar och fantasier om sexualbrott på nätet, inklusive pedofili? Är det tidelag att stryka en katt över magen? Varför är det olagligt att köpa men inte sälja sex? Jag är av åsikten att i princip all form sexuellt tvång eller våld mot djur, barn och kvinnor (aga, pedofili, våldtäkt, tidelag, koppleri etc.) kan läggas under rubriken misshandel. Det finns inga skäl att rubricera ett brott som någonting annat bara för att göra moraliska markeringar. Straffskalan kan dock varieras beroende på offrets utsatthet. Får ALLTID skit för denna åsikt när jag vädrar den dock, oftast med hänvisning till att jag tillhör en privilegierad grupp. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-28 12:06 | |
![]() | Mjo, men har ngt vagt minne av en lyckad parning av ngt. Eller så drömde jag detta. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-28 12:06 | |
![]() | JonHolt: Mulåsnan är inte fertil. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-28 12:09 | |
![]() | Han svarade på min miniundran :) | |
| JonHolt | 2009-03-28 12:10 | |
![]() | Nä precis, åsna och häst är inte av samma art så de kan inte få fertil avkomma. De får en steril mulåsna. | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-28 12:17 | |
![]() | Vill införa diktatur och invadera Norge. Har bara Carl Bildt på min sida, han tror att det kan gynna hans aktieinnehav. | |