Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 285 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| miasve - Ej medlem längre | 2009-03-28 07:16 | |
![]() | Nekad till spel Jag ät ny här på Betapet och undrar varför jag blev nekad att spela när jag gick in och klickade på en ledig plats? Detta hände vid två tillfällen. Två gånger har jag lyckats få spela dock. | |
| Mimikryp | 2009-03-28 07:27 | |
![]() | Därför att den som startat spelet inte ville spela med dig. | |
| miasve - Ej medlem längre | 2009-03-28 07:28 | |
![]() | Jo det förstår jag också, men varför? Finns det status eller hierarkier här som man bör veta nåt om? | |
| Mimikryp | 2009-03-28 07:41 | |
![]() | Som ny har man väldigt låg ranking och många vill inte spela mot de med låg ranking. Jag tror att det dels beror på att de typ inte vill nedlåta sig till det och dels för att ni nya är osäkra kort... Ni kan ju vara superduktiga bara det att det inte syns på rankingen just för att ni är nya, och om de då spelar mot er och får spö så tappar de supermycket i rank, samtidigt som ni får högre rank. | |
| Mimikryp | 2009-03-28 07:42 | |
![]() | Jag har fått uppfattningen om att majoriteten vill spela mot de som har likartad ranking, oavsett hur mycket... Alltså att de som har ranking på 3500 vill spela mot andra som har ungefär lika mycket, precis som de som har 1700 vill spela mot de som ligger i samma ranking-trakt... :-) | |
| miasve - Ej medlem längre | 2009-03-28 07:44 | |
![]() | Tack för svar. Då får man väl kämpa på lite dårå. Ska man då välja folk med samma ranking? | |
| miasve - Ej medlem längre | 2009-03-28 07:45 | |
![]() | Woops... skrev frågan innan jag såg ditt andra svar. Fattar! | |
| Sotfinger | 2009-03-28 07:48 | |
![]() | Visst, kämpa på bara! Och spela med vem du vill! Man lär sig mycket av att spela med folk som är duktiga, så var inte rädd för att spela mot nån med hög ranking om du får chansen. Dessutom kan du starta eget spel, och vänta in nån som nappar. | |
| Mimikryp | 2009-03-28 07:53 | |
![]() | Ja. Själv tycker jag att det bästa sättet att ta sig uppåt är att spela mot de som har 200-300 högre i rank (för att de kanske kan tänka sig att spela mot en) - och vinna mot dem. ;-) Alternativt att vinna stort över de som är "sämre" än dig förstås... :-) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.