Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 330 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2009-04-02 21:24 | |
![]() | Grillar Anna Book ytterligare.. Tycker hon sänker sig så lågt när hon efter en magsäcksoperation (Som är en garanti till viktminskning) gör reklam för ett bantningsmedel. Hon har lång erfarenhet av hur svårt det är att gå ner i vikt och vet innerst inne att även detta, som hon gör reklam för, innebär en fortsatt väg av en påbörjad jojobantning. Fy skäms Anna Book. Allt handlar inte om pengar.. | |
| Eomin | 2009-04-02 21:39 | |
![]() | Ja, det är dåligt. Hon borde föregå med gott exempel och låta bli att göra reklam för sådant där lurendrejeri när hon själv upptäckt att magsäcksoperation är det enda som hjälper då man passerat ett visst bmi. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-02 21:44 | |
![]() | Men hon gjorde det knappast gratis va? Skitsamma om man lurar någon om man ändå får rejält betalt för det.... ironi för den som undrar. | |
| rufs | 2009-04-02 22:04 | |
![]() | snoosy:) jag blir så himla glad att fler än jag reagerat på hennes reklamannonser!!!! vilket j---la pucko hon e o för att inte tala om köparen som betalar för att få henne som reklampelare!!!om hon nu får betalt :)man kan ju undra hur ett pillerföretag kan använda sveriges mest misslyckade banterska;;( som alla vet fått tagit till kniven för att få bort fettet) som en reklampelare | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-02 22:05 | |
![]() | Är man misslyckad banterska för att man väljer en operation,, ?? Där emot håller jag med om att piller annonsen är dumt gjort Bitte | |
| Miss_jk | 2009-04-02 22:08 | |
![]() | Hon menar nog att trots både operation OCH piller så är hon fortfarande ganska gravt överviktig. Det är väl ingen vidare reklam direkt... | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-04-02 22:09 | |
![]() | Är det inte ett kriterium för att få göra operationen? Att man försökt banta men misslyckats? | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-02 22:10 | |
![]() | Ja då är väl även jag en misslyckad människa efter som jag är opererad Bitte | |
| Miss_jk | 2009-04-02 22:12 | |
![]() | Men nu har hon ju bantat, opererat sig och bantat igen. Kanske inte den bästa att sätta i just den reklamen. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-04-02 22:13 | |
![]() | Det är inte precis samma sak att misslyckas med något (om du nu misslyckats med din bantning) och att vara en misslyckad människa, i mitt tycke. | |
| rufs | 2009-04-02 22:13 | |
![]() | nej jag menar inte att man e sämre banterska för att man genomgår en operation!! Men om man under hela sitt liv som kändis delat alla sina bantningskurer operationer av magfetter, du är vad du äter.... och mycket mer o sen får en operation (som jag vet är en lyckad process för dom flesta min man har gjort en sådan) men ändå väljer att stå som pelare för ett piller ja då tycker jag att det e fel marknadsföring!! | |
| Miss_jk | 2009-04-02 22:15 | |
![]() | Men helt ärligt Bitte, nu letar du efter påhopp. Det är ingen som säger att du är misslyckad för att du opererat dig. Däremot så sa någon att kriteriet för en operation är att man misslyckats med bantningen. Inte att man är misslyckad som person. Reklamen är ganska misslyckad eftersom den är till för att sälja en produkt som man ska gå ned i vikt av, men personen som är med i reklamen har inte lyckats vidare bra. Därmed inte sagt att HON är misslyckad, utan att reklamen är en aning sned. | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-02 22:18 | |
![]() | Kriterierna är följande upprepade seriösa bantningsförsök, i det läser inte jag in misslyckade för man har lyckats banta ner sig men inte hålla vikten Sedan håller jag med om att hon är INGEN bra ambasadör för detta med GBP , Bitte | |
| rufs | 2009-04-02 22:21 | |
![]() | bitte vill inte snoka men hur mycket har du tappat på din GBP ? Mår du bra? min man tappade 70 kg o fick ett helt nytt liv:) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-02 22:23 | |
![]() | Anna Book kanske är som vi andra, hon behöver helt enkelt tjäna pengar för att försörja sin familj. | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-02 22:23 | |
![]() | jag har tappat drygt 50 kilo och mår kanon bra =) Bitte | |
| emmylicious | 2009-04-02 22:25 | |
![]() | För en gångs skull är jag faktiskt inne på Bastas spår :P | |
| Snoosy | 2009-04-02 22:40 | |
![]() | basta,, jag tror hon klarar sig bra utan att göra reklam för dessa piller. för övrigt, basta och emmy. Tror inte ni förstår riktigt att hon med sin reklam gör många illa. Det blir ett trappsteg till på jojon.. Är man medveten om detta, vilket Anna Book är. Så tycker jag man är rent av taskig. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-02 22:53 | |
![]() | Snoosy, Vad skulle hon tjäna pengar på? ABC var länge sedan och förmodligen så fick hon inte en spänn i royalty. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-04-02 22:55 | |
![]() | Om Anna Book är medveten om detta torde inte andra överviktiga också vara det? | |