Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmylicious | 2009-04-09 10:06 | |
![]() | Datorproblem - allt är borta! På den här datorn finns det 3 stycken användarkonton. Ett till mig, de andra två för mina föräldrar. Idag när jag startade upp datorn så var allting borta från mitt konto. Alla mina sparade bilder och alla andra filer. En del installerade program är även borta (Photoshop t ex, men inte The Sims eller Nero) Jag kollade precis på storleken på hårddisken och den har inte ökat nånting, så det känns ju som om nån bara spelar mig ett elakt spratt? Windows har sen några dagar tillbaka visat ett litet meddelande i hörnet där det stått "Windows har blockerat några startprogram" Windows Vista är det för övrigt. HJÄLP! | |
| emmylicious | 2009-04-09 10:06 | |
![]() | Ja just ja, jag skulle säga att mammas konto ser ut precis som vanligt. | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2009-04-09 10:08 | |
![]() | WWW.GOOGLE.SE | |
| emmylicious | 2009-04-09 10:10 | |
![]() | Som jag trodde, ingenting är borta. Gick in på min egna dokument via mammas sida. Där syns allt. *börjar bränna ut grejerna direkt* | |
| bergg22 - Ej medlem längre | 2009-04-09 10:13 | |
![]() | Emmy Jag har ochså Vista,o det är inget lätt program (tycker jag) iaf i början.Nu skulle jag aldrig vilja byta.Jag kan ge dej ett tips,skaffa dej en extern hårddisk.Lägg in allt du vill spara,det gjorde jag o det räddade mej då min dator blev "knäpp"Jag har kvar allt jag vill spara. Det finns olika storlekar på externa disk,tänka på vad du vill spara,bilder tar inte stor plats,men är guld värda att ha kvar tex. Sen kan du fråga om någon kan hjälpa dej,jag vet inte om du har någon support.För alla vet ju att det finns mkt buggar i Vista. | |
| mrperfect | 2009-04-09 10:14 | |
![]() | Märkligt fenomen i alla fall, hur kan man få sälja sådan utrustning och ta hutlöst betalt, det är obegripligt. Hur många finns det då därute som inte klarar att fixa och leta, alla är ju inte tekniker, själv har jag på elementär nivå hjälpt ett antal kompisar att fixa fel. Det är synd om människorna sade redan Strindberg... | |
| emmylicious | 2009-04-09 10:20 | |
![]() | Alla bilder gjorde jag backup på (på CD) häromdagen, dom är viktigast. Så det är lugnt när det gäller det. Nu vill jag bara veta hur jag får tillbaka allting till MITT användarkonto. | |
| emmylicious | 2009-04-09 12:27 | |
![]() | Allting kom tillbaka när jag loggade in på nytt. Mystiskt. | |
| ANDERStG | 2009-04-09 12:30 | |
![]() | Tja, eftersom det här ligger i snack... www.xkcd.com/528/ | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-04-09 12:48 | |
![]() | Haha. | |