Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 382 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Qaima | 2009-04-10 13:05 | |
![]() | Hur hittar man orken... ...att fortsätta jobba för en relation där killen, vill fortsätta, men säger att det inte spelar någon roll för vi kommer att bråka ändå? Då finns det ju ingen framtidstro..... | |
| Zampano | 2009-04-10 13:08 | |
![]() | Du såg uppenbarligen inte Adam & Eva på tv igår. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-10 13:09 | |
![]() | Eh då gör man slut. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-04-10 13:09 | |
![]() | ja då känns det ganska utdömt.... | |
| Tess 08 | 2009-04-10 13:10 | |
![]() | Man tar sig en funderare på vad man vill göra! Man känner efter ordentligt om detta är rätt person för en och VED man vill!!! Sen tänker man på att prata är viktigt, men den enda man kan förändra är sig själv! | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-10 13:26 | |
![]() | Båda kan radera sitt minne av den andra och sedan blir man kära igen. Titta på Eternal sunshine, den är fin. Jag är annars en förespråkare för att ge upp, lämna ifred och därmed ge varandra sinnesfrid och en chans att gå vidare. Ibland är det inte ork att kämpa vidare utan mod att ge upp man behöver. | |
| Proddad av | 2009-04-10 13:31 | |
![]() | Bli på smällen? | |
| Qaima | 2009-04-10 13:35 | |
![]() | Nej såg inte filmen igår... Jag vill och han känns som min "rätte"... men när jag jobbar för och hoppas på framtiden och han säger att det blir bråk ändå och tar upp gammalt hela tiden... så känner jag mig uppgiven.... och ensam Eternal Sunshine... ska lägga den på minnet.... Han vill inte skaffa barn förrens vi har det bättre, men den tron verkar han inte ha ändå... | |
| Qaima | 2009-04-10 13:37 | |
![]() | jag kan inte riktigt se ett liv UTAN honom... men kan inte heller vara tillsammans med någon som inte TROR på framtiden.... tack för att ni tar er tid att svara... känns gott med lite sällskap.. | |
| Tess 08 | 2009-04-10 13:37 | |
![]() | Nej!! Att bli på mällen var nog det sämsta förslag jag någonsin hört!!! Ta och sätt er ner och prata och kom fram till hur ni vill ha det!! Kanske ett skriver kontrakt med vissa överenskommelser kan vara bra? Annars är det nog bara att försöka gå vidare | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-04-10 14:12 | |
![]() | Det enda ni kan göra är att ta ett riktigt långt och seriöst snack men varandra. Försöka att prata utan att bråka och ge varandra pikar... Prata på en lign nivå och kompromissa då det uppstår irritation. Tycker killen verkar vara rätt omogen som kommer med en sådan kommentar när du vill försöka lappa ihop förhållandet! Om han verkligen vill ha ett förhållande fmed dig får han väl anstränga sig för att det ska bli ett sunt och friskt förhållande, och genom såna där uttalanden kan det inte annat än bli bråk och sårade känslor. Ta som sagt ett allvarligt snack med honom, våga vara ärlig och uppmuntra honom till det också. Lika bra att lägga alla korten på bordet och berätta precis vad man tycker och känner. Lycka till hörru, hoppas det går bra för dig :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-04-10 14:15 | |
![]() | Sen kan det ju bara vara en tillfällig nedgång i förhållandet också, eller? Jag och min kille har också haft liknande problem och mörka stunder ibland. Oftast så löser det sig bara man kan prata om saken och om man har mage att säga förlåt och svälja stoltheten :) | |
| Qaima | 2009-04-10 14:26 | |
![]() | Ingen tillfällig nedgång.... Jag har blivit allt bättre på att hantera situationer där jag blir arg... men när han inte verka tro på framtiden längre så spelar det ju ingen roll...... tänker man negativt så blir det negativt... | |
| raisingirl | 2009-04-10 14:30 | |
![]() | Du tyvärr låter det inte riktigt som att han är beredd att satsa seriöst... Jag har varit där själv och misstänker att det bara är en tidsfråga tills du inte orkar kämpa längre. Man måste vilja jobba på relationen båda två om man skall lyckas lösa några problem! Håller med mollee om att han låter ganska omogen, hur skall ert förhållande kunna bli bättre om han inte ens tror på att det kan bli det? Om han inte är beredd att sätta sig ner och snacka om saken utan att dra upp gammalt groll... Svårt då. Hoppas i alla fall att det är en tillfällig svacka och att allt ordnar sig till det bästa ändå! | |
| Behringer | 2009-04-10 16:41 | |
![]() | Dumpa honom, bryt ihop och kom igen | |
| mackz_ | 2009-04-10 16:59 | |
![]() | det bästa är när tjejen sväljer ens stolthet | |
| sussieloo | 2009-04-10 17:20 | |
![]() | Att han hela tiden drar upp gammalt e ju ocharmigt nog för att man ska tänka Dumpa loosern...kul att han e rätt för dig men synd att du itne verkar haja att du itne e rätt för honom | |
| mmmattis - Ej medlem längre | 2009-04-10 17:29 | |
![]() | Vad bråkar ni om? | |
| Qaima | 2009-04-10 18:33 | |
![]() | allt möjligt... men mest kanske när jag inte känner mig sedd eller hörd.... men på sistone mest om att jag vill jobba för framtiden och han inte orkar.... | |
| sussieloo | 2009-04-10 19:14 | |
![]() | Varför verkar det alltid vara bruden som e i mest behov av att bli sedd och hörd.. måste andra människor se en räcker det inte att man vet att man finns | |