Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade7
Mobilspel
Pågående19 320

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Chewbacca2 - Ej medlem längre2009-04-10 17:13
Antal inlägg: 2790

Varför dörsvann min tråd igen?
att leva i ensamhet tvåsamhet

vita_syrener - Ej medlem längre2009-04-10 17:14
Antal inlägg: 22144

Är det sant?

LowProfile - Ej medlem längre2009-04-10 17:14
Antal inlägg: 959

Därför att du är ett troll.

Chewbacca2 - Ej medlem längre2009-04-10 17:16
Antal inlägg: 2790

Kan vara så men vad var det för fel denna gången forum värdar ge mig en förklaring

dudeniro - Ej medlem längre2009-04-10 17:18
Antal inlägg: 6214

Skicka ett meddelande direkt till forumvärdarna chewie. Om din statitisk håller i sig så riskerar ju denna tråd att stängas ner innnan du fått det svar du letar efter.

Low Profile, jag är klart missnöjd med ditt val av nytt "nick".

LowProfile - Ej medlem längre2009-04-10 17:20
Antal inlägg: 959

Jag är djupt missnöjd med att jag inte kan leva upp till mitt nya nick.

Bitte - Administratör2009-04-10 17:21
Antal inlägg: 24223

Ett tips läs på reglerna och fundera på om du skapar inlägg som följer dom

Bitte

Mouche - Administratör2009-04-10 17:23
Antal inlägg: 24193

Detta är den definitivt sista upplysningen du får om hur man sköter sig här i Forumet.
Nu är det nog med barnsligheter alltså.

Detta är vad som gäller, dig likväl som alla andra:

* Sätt en tydlig rubrik. Vill du snabbt få svar på din fråga eller locka användare till diskussion kan en bra rubrik vara A och O. Förklara ämnet redan i rubriken. Använd inte onödiga versaler eller utropstecken. "jAG hAR RULLAT!!!!!!!!!!!" är alltså ett dåligt exempel. Detta gäller även för den övriga texten i inläggen.

* Håll dig till ämnet. För att Betapet ska bli så lättöverskådligt som möjligt är det viktigt att hålla sig till ämnet i diskussionerna. Inlägg som spårar ut allför långt riskerar att tas bort.

* Motivera dig och skapa inte meningslösa trådar eller inlägg. Vill du få igång en diskussion räcker det inte med att fråga "vad tycker ni om XXX?". Ta initiativet själv och berätta varför du gillar/ogillar just det. Att svara med endast en mening eller ord är inte heller kul för någon att läsa. Man får plats med ganska mycket i ett inlägg så låt även bli att dela upp ditt inlägg i fler trådar. Trådar som urartar till chatrum kommer att låsas."

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?