Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 437 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-14 19:05 | |
![]() | Stabiliseringspolitiska åtgärder... Vad är nutidens verktyg för "Stabiliseringspolitiska åtgärder"? Nutidshistoriskt har vi förtryck, lögner, rädsla och shockterapi. I en perfekt värld av "orsak och verkan" så borde vi ju då få: Understöd, sanning, trygghet och fysisk och mental taktilmassage. Vilka förslag har ni som "Stabiliseringspolitiska åtgärder"? | |
| vulcan | 2009-04-14 19:10 | |
![]() | forumadmin: Flyttar till Snack av skäl som torde vara uppenbara för trådstartaren. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-14 19:17 | |
![]() | Jo förståss, stabiliseringspolitik är ju oseriöst. | |
| vulcan | 2009-04-14 19:23 | |
![]() | Varför startar du inte en blogg istället där du fritt kan breda ut dina Adjektiv och Substantiv utan att "snålfisande forumadmins" stör dig? Kan helt seriöst rekommendera Metrobloggen exempelvis. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-14 19:24 | |
![]() | Jag trivs bra här, tack, du vet, ferdinand och blomman. | |
| Pappas Docka - Ej medlem längre | 2009-04-14 20:29 | |
![]() | Blommor ska det vara, Ferdinands förtjusning var i plural. Mina förslag: Tillsätt propagandaminister, invadera Norge, subliminala meddelanden i Let´s dance, låt Forsmark tända större ljus på himlen än julgransbelysning. Inför kodspråk. Bygg landningsbanor i lappland. Ersätt flourtanten med pillerdoktor i skolorna. Bevisa att jorden är platt. Böj skedar med tanken. En bra början i alla fall. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-14 20:39 | |
![]() | *applåd* | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-14 20:40 | |
![]() | Mitt seriösa förslag är utveckla en nationell integritet gentemot global informationskrigföring. :) | |
| ANDERStG | 2009-04-14 20:44 | |
![]() | Oh, seriost och konkret. | |