Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 37 |
| Inloggade | 83 |
Mobilspel
| Pågående | 19 445 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Liisa-Pirjo | 2009-04-15 17:31 | |
![]() | Märkliga olyckor Förra veckan var vi med om en dubbelolycka med våra bilar. Ingen av oss satt bakom ratten ändå blev det rejäla plåtskador men kunde blivit värre. Jag fick motorstopp precis innan en rondell och efter mycket trixande fick vi bilen åt sidan så den inte hindrade övrig trafik. Innan bärgningsbilen kom han två polispatruller stanna och undra vad som stog på. Vi bor i Abu Dhabi, UAE med mycket trafik och många poliser. Slutligen fick bärgningskillen upp bilen på sitt släpp men vajern släppte och bilen rullade av med ganska hör fart. Rätt in i min mans bil som var parkerade en bit bakom. Här fär man inte flytta på bilen innan poilsen gjort sin rapport så tredje patrullen kom och dokumenterade. Idag har vi tillbringat halva dagen med att lösa försäkringsfrågan. Har du varit med om någotl liknande? | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-15 17:34 | |
![]() | En olycka kommer sällan ensam? :D | |
| VaKul | 2009-04-15 17:39 | |
![]() | En polare körde på E22:an mellan Lund och Malmö, totaldimma ute men de flesta körde fort som f-n! Polaren(Rickard) höll sig lugn men blev påkörd bakifrån och studsade in i bilen framför! Tvärstopp så klart, men precis när han klev ur bilen, kom det en NY bil och dammade rakt in i dom tre redan krockade bilarna....till slut var det 12-13 bilar som hade brakat in i varandra för att dom inte sänkte farten i dimman... Hände för cirka 2 år sen och finns säkert att läsa om nånstans....Rickard klarade sig med dubbel nackskada som gjorde att han fick byta jobb..men klarade ju livet varje fall! | |
| VaKul | 2009-04-15 17:41 | |
![]() | Jag själv gjorde en fin "olycka" för många år sen! Kom hem efter en liten blöt afton med min dåvarande sambo och jag skulle mata katten! Öppnade en kattburk, gick ut i hallen för att ropa in katten till köket, vände mig om och snubblade mot dörrposten, for framstupa och slog ansiktet i bordskanten, precis ute vid kanten. Rakt mellan ögonen. In till sjukan och sy... Kontentan av detta: Mata inte katten full !! | |
| run-marie | 2009-04-15 17:45 | |
![]() | Men VaKul, han hade ju inte ens fått nån mat då kan han ju inte va full? (med mat) :) | |
| run-marie | 2009-04-15 17:46 | |
![]() | Gissar att din katt dessutom tappade matlusten när det ska va så j-a mycket problem innan. | |
| VaKul | 2009-04-15 17:48 | |
![]() | (run-marie) Hahaha.....nu fick du allt till det ordentligt !! *ler* | |