Spelrum
Giraffen47
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade69
Mobilspel
Pågående19 459

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Minta2009-04-18 17:23
Antal inlägg: 20042

Fadäs
Har det hänt att ni skickat ett mejl eller sms till fel mottagare? Jag skickade en gång ett jätteargt mejl till en person och råkade skicka det till mejllistans samtliga mottagare. Det går väldigt snabbt att trycka på en knapp och sedan går det inte att ångra.

swempa2009-04-18 17:33
Antal inlägg: 535

får väl skriva en ursäkt till dom som inte skulle ha det

Minta2009-04-18 17:40
Antal inlägg: 20042

Jo, det gjorde jag men skadan är ändå skedd på något sätt. De kanske struntar i det, men man själv känner sig dum. Det är som när man sagt något överilat, det finns där alltid trots att man tagit tillbaka. Man kan inte rensa andras hjärnor.

dragabol2009-04-18 18:10
Antal inlägg: 382

jo, till min mans bästa vän av misstag ... han fick läsa ett språkbruk som få vet om att jag kan ha ...

pion ekrot2009-04-18 19:37
Antal inlägg: 3340

Hahaha - japp, det har jag. Hade en lång och ganska förtrolig mailväxling med en person, och jag skrev mitt i alltihopa något negativt om någon som jag tyckte tog för mycket betalt i ett speciellt sammanhang, varpå jag sen ser när jag klickat på "send" att även just den personens mail-adress stod med i fönstret bredvid den mail-adress jag skulle skicka det till. Muspekaren måste ha "vilat" på just hennes namn i adresslistan (som var rätt lång dessutom) eller något. Varför kan man inte bara få vinna på en lott istället?

mollee - Ej medlem längre2009-04-18 20:27
Antal inlägg: 6087

Min kille hade sålt sin mobil till min pappa och ej berättat det för sin kusin.

Farsan fick detta meddelande( kommer ej ihåg exakt hur de gick men detta är det jag kom ihåg):

"Hej på dig du din gamle penisatrapp! Har du lust att hänga med mig och klottra lite i kväll? Eller har du inte fått nåt på länge så du är sur? Svara förfan när jag ringer så jag vet om vi kunde ses ikväll?
Puss på ljumsken "

Rätt pinsamt när farsan undrade vem det var, jag var 17 år vid tillfället...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?