Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krille69 | 2009-04-18 18:38 | |
![]() | roliga historier här berättar vi roliga historier. sanna eller påhittade=) Det sitter en punkare och en gammal man på en parkbänk. Punkaren har en stor färgad tuppkam och är grymt piercad. Mannen illglor på honom varpå punkaren säger: -Va ere me dej gubbjävel?! Har du aldrig gjort nåt utflippat i ditt liv?! -Jodå, svarar mannen. En gång var jag så jävla full så jag knullade en papegojja å nu sitter jag här å funderar på om du e min son!! | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-18 18:44 | |
![]() | Ett medelålders par från norra USA längtade en kall vinter till värmen och bestämde sig för att åka ner till Florida och bo på hotellet där de tillbringade bröllopsnatten tjugo år tidigare. Mannen hade en längre ledighet och åkte därför ner en dag i förväg. När han checkade in upptäckte han att hotellrummet hade en dator och beslutade sig för att skicka ett mejl till hustrun. Han missade dock en bokstav i namnet. Mejlet hamnade hos en prästänka i Houston, som just hade kommit hem från makens begravning och skulle kolla om det kommit e-post med kondoleanser från släkt och vänner. Sonen fann henne avsvimmad vid datorn och läste på skärmen: Till: Min älskade hustru! Rubrik: Jag har kommit fram! Jag vet att du är förvånad över att höra ifrån mig. De har datorer här numera och man tillåts skicka mejl till sina nära och kära. Jag har just checkat in. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min. PS. Det är verkligen hett här nere! DS. | |
| krille69 | 2009-04-18 18:46 | |
![]() | den va bra!! | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-18 18:46 | |
![]() | Din var också bra.. höll på sätta kaffet i halsen hehe | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-18 18:47 | |
![]() | Frun ligger på alla fyra i rabatten när maken utbrister: "- Men herre jösses, nu får du börja motionera! Din bakdel ser ut som en skördetröska!" Senare på kvällen kommer mannan krypandes lite kelsugen, men han mäker att frugan är lite sur..." - Vad är det med dig?" Hon svarade "- Du tor väl inte jag tänker starta hela tröskverket för bara ett halmstrå!?" | |
| cissi72 | 2009-04-18 18:49 | |
![]() | Två bajskorvar spelar fotboll, en diarré kommer förbi och frågar: - Får jag vara med? han får svaret: - Nä, det här e bara för hårda killar... (Tilläggas bör att min son är 9 år och ombarderar sin mor med denna typ av vitsar...;)) | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-18 18:49 | |
![]() | 5 sätt att starta ett bråk! 1. Min fru och jag låg i sängen och tittade på "Vem vill bli miljonär". Jag vände mig mot henne och frågade: "vill du ha sex?" Nej, svarade hon. Då sade jag: "Är det ditt slutliga svar?" Hon tittade inte ens på mig, utan sade bara "Ja" "Då vill jag ringa en vän", sade jag. Åsså var bråket igång .... | |
| krille69 | 2009-04-18 18:58 | |
![]() | hehe alla är lika välkommna! Fast steffins sista begrep ja inte. kommer en fortsättning?? | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-18 19:07 | |
![]() | det finns 4 till, men... jag väntar med dom. | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-18 19:08 | |
![]() | Har du inte sett vem vill bli miljonär? Att ringa en vän, är som en livlina | |
| canvas | 2009-04-18 19:34 | |
![]() | En lastbilschaufför ska köra ett tjugotal pingviner till borås djurpark men på vägen dit får han motorstopp, men som tur va kom en kollega körandes med en tom lastbil. -skulle du kunna var schyst och köra pingvinerna till Borås djurpark, min lastbil har gått sönder? -ja inga problem! Dagen där på ser lastbilschauffören sin kollega gåendes med pingvinerna på stan. -körde du inte pingvinerna till djurparken? - Jo men det va igår idag ska vi till liseberg! | |
| la voix | 2009-04-18 22:11 | |
![]() | Det var en gång en katt som var röd. Katten hade aldrig visats sig hemmahos polisen så när polisen såg den trodde han katten vagrön o då sa han, ojojoj jag trodde du var röd! haha den är för rolig skrattar varje gång jag hör den asso! | |
| Mammaoxå | 2009-04-18 22:37 | |
![]() | tråkigt när man måste förklara poängen, men jag fattar inte | |
| krille69 | 2009-04-18 23:57 | |
![]() | alla har vi olika humor. på gott och ont skratt | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-04-19 16:09 | |
![]() | krille69, gillade verkligen din första där. Till och med min svår-roade tonårsdotter gapskrattade :-) | |
| UncleDan | 2009-04-19 16:41 | |
![]() | En man kom hem från jobbet helt utsliten och slog sig ner i soffan framför Tv:n. Han sa till sin fru: - Ge mig en öl, snart börjar det. Hon suckade men skickade över en öl till honom. Efter femton minuter sa han: - Ge mig en öl till för snart börjar det. Hon blängde på honom men slängde till honom en öl till. När han avslutade ölen efter några minuter sa han: - Ge mig en öl till, det börjar vilken minut som helst. Frun blev vansinnig och skrek på honom: - Är det allt du ska göra i kväll, sitta framför Tv:n och dricka öl. Du är inget annat än en lat, fet, dryg djäkel... Mannen suckar och säger: Nu har det börjat. | |
| UncleDan | 2009-04-19 16:43 | |
![]() | Hon ville ta med en skunk från Canada.. Han: Du får aldrig in den i landet Hon:Jo då...ja gömmer den i trosorna.. Han: Men stanken då? Hon: ja dör den så dör den | |
| loverymden | 2009-04-25 15:04 | |
![]() | hihi berätta mera!!! | |
| UncleDan | 2009-04-28 17:08 | |
![]() | 2 gubbar sitter i bastun. rätt som det är så säger den ena: -vilka stora händer du har -ja jag har jobbat mycket med mina händer i mina dar -jaha, vilka stora fötter du har då -ja jag har vandrat mycket i min dar -jaha men pissat har du fan inte gjort iaf | |
| Lucky_Strike | 2009-04-28 17:20 | |
![]() | Två amerikanska pensionärer står och tittar på utsikten över Visby innerstad, bl.a. ringmuren och ett antal medeltida kyrkor. Kvinnan: Look, honey. There are so many ruins. Mannen: Yeah, it’s because the city was so heavily bombed during the 2:nd world war. | |