Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 489 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| rebellion | 2009-04-21 21:59 | |
![]() | Angående nygamla trådar Jag läser väldigt mycket i forumet och blir lika less varje gång någon i en nystartad tråd ska påpeka att det redan finns en tråd som berör samma ämne. Med tusentals trådar är ju risken väldigt stor att någon skrivit om något liknande, men vad spelar det egentligen för roll? Det är garanterat jättemånga som inte diskuterade pinsamma föräldrar (eller vad det nu kan vara) just den gången för länge sedan och som gärna gör det den här gången, i den nya tråden. Det verkar vara samma folk (självutnämnda trådpoliser som gjort det till sin uppgift att söka trådkopior) hela tiden också som så snällt ska påpeka att det faktiskt finns en likadan eller liknande tråd. Finns det en levande och relativt nystartad tråd om EXAKT samma sak som den nya så är det väl en sak, men många gånger är det gamla och inaktuella trådar det refereras till. Nu finns det väl en tråd om det här redan, jag kanske borde ha kollat det innan jag skrev? Vad trådigt det här blev. | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-21 22:02 | |
![]() | Det är väl bra att få läsa om vad som har yppats i ämnet tidigare? | |
| sanns88 - Ej medlem längre | 2009-04-21 22:04 | |
![]() | håller med, jag fattar inte heller det där. vissa har väl inget bättre för sig än att komma med sådana inlägg. | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-04-21 22:04 | |
![]() | Eftersom den fallit i glömska så kan den knappast vara intressant!? Startar man en ny så blir det nya infallsvinklar och tankar. Dags att rensa i trådträsket här. Varför ha kvar gammtrådar som ingen ens läst på tre år liksom?? | |
| Pseudonymf | 2009-04-21 22:06 | |
![]() | Kan det inte vara så att vissa vill vara den som startat en tråd? Jag ser inget fel i det, men om de inte ville starta en tråd i ämnet utan enbart läsa vad andra skrivit skulle de nog söka mer aktivt efter gamla trådar. Trådskaparhybris och lathet är nog två delar som spelar stor roll. Jag tycker det är kul med nya trådar :) | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-23 23:25 | |
![]() | www.betapet.se/forum...=- 0#311312 www.betapet.se/forum...=- 0#474424 | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-23 23:26 | |
![]() | Alltså det var ju tvunget, varför hade ingen gjort det redan liksom? | |
| Nemi | 2009-04-23 23:27 | |
![]() | _astrud_: två dagar efteråt så väcker du denna tråd till liv igen bara för att länka till gamla trådar med samma innehåll? :) | |
| Nemi | 2009-04-23 23:28 | |
![]() | Ingen hade nog gjort det för att många av oss gamla forumrävar inte orkade göra det igen typ ;) | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-23 23:41 | |
![]() | Ja, jag gjorde en liten effort där. Jag aspirerar nämligen på att arbeta mig uppåt och bli forumsvärdsassistent. Har länge drömt om att få leta igenom forumet och vara den första som kväver en ny tråd i sin linda. Ikväll hade jag tid och tråden inbjöd liksom till det. | |
| Nemi | 2009-04-23 23:46 | |
![]() | :) | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-24 01:31 | |
![]() | dagens ros till astrud | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-24 01:31 | |
![]() | förlåt, gårdagens ros. dagens är fortfarande ledig. takers? | |
| Pseudonymf | 2009-04-24 01:33 | |
![]() | Med eller utan taggar? | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-24 01:36 | |
![]() | såna där mjuka taggar som bara ger bättre grepp men inte sticks. | |
| Pseudonymf | 2009-04-24 01:37 | |
![]() | Åååh :D Give me! ^^ | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-24 01:41 | |
![]() | jag ska sova på saken och drömma om hur jag chattar sönder forumtrådar. mmm. | |
| Pseudonymf | 2009-04-24 01:42 | |
![]() | Okej, men du lär ju drömma väldigt bra drömmar - om du ska sova på saken och att saken innebär att jag ska få en ros. Alltså ska du drömma om mig ^^ | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-24 16:19 | |
![]() | Eftersom jag länkade till två gamla trådar tycker jag att jag kan få den här dagens ros också. Dessutom föreslår jag att den här tråden låses och arkiveras på grund av ämnesflykt. Det borde garantera mig även morgondagens ros. Ett förslag är ju att du samlar ihop till en hel bukett och överlämnar den om du har vägarna förbi Borås någon gång. Mest av allt tycker jag såklart om pioner, men vad man ska göra för att få dagens pion vet jag inte. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.