Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 503 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-22 13:46 | |
![]() | Världens nya idol Vad har ni för kommentarer på Susan Boyle? "Den medelålders bondmoran med buskiga ögonbryn", enligt P4 extra. Hon står för det brittiska bidraget i årets Eurovision Song Contest. Jag ställer frågan, för att hon liksom helt är utanför ramarna på hur en idol ska vara. www.youtube.com/watc...xP Zh4AnWyk | |
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:00 | |
![]() | Dessutom okysst. ;-) Men ska hon verkligen representera England i ESC? Det var mer än jag visste. Riktigt härligt klipp hursomhelst. :-) | |
| ymizz - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:03 | |
![]() | Då undrar jag,,hur ska en idol vara ??Finns det mall på dom ochså??? Såg på nätet om hur hånad hon blev för hennes ålder och beteende. Hon har en vacker röst och det låter ju iaf bättre än vad Caroline Af Ugglas,,vad hon nu heter,sjunger.För hon är väl en "idol" Jag tror inte det finns en mall hur en idol ska vara ,utan det är vi vi sätter dom på.Klart dom vill ha henne med,hon har ju blivit omtalad och folk har sett det på nyheter,,en bra reklam för England.. | |
| fredson77 | 2009-04-22 14:04 | |
![]() | Hon sjunger ju bra för att haft sång som hobby o tränat i 25 år... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:12 | |
![]() | Oj nej, hon skulle visst inte representera England i ESC. Ber om ursäkt för mitt missförstånd. Men "världens nya idol" sägs hon vara. Jag har hört att en del mediafolk längtar efter att få göra om Susan medan andra kräver att hon ska vara precis som hon är. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:15 | |
![]() | Klart att hon är skön, som hon är :) Är dock inte odelat förtjust i hennes röst, liiiite för mycket vibrato, för min smak. | |
| Capricornica | 2009-04-22 14:15 | |
![]() | Fast det är ju Talang det handlar om, inte Idol. Det är ju två helt olika koncept;) Hur som helst tycker jag att hon bevisar att man inte måste vara ung och snygg för att ha en talang. Precis som Paul Pott (opera) också gjorde när han tävlade. Håller helt klart med alltså att det är ett riktigt härligt klipp:) | |
| krutmarie | 2009-04-22 14:26 | |
![]() | Mommes, ett underbart klipp. Faktiskt kände jag till att börja med exakt som juryn och många i publiken tydligen gjorde. Oh, herregud, vad gör hon här, kan hon sjunga osv? Men, VILKEN RÖST, jag fick verkligen gåshud så vackert tyckte jag att det var. Hoppas hon går riktigt långt i Englands talangjakt. | |
| vindsus86 | 2009-04-22 14:32 | |
![]() | grejen är ju den att man tror, på sättet hon är när hon kommer in och så, att hon skall vara ytterligare en som skämmer ut sig. så frågan är om man får gåshud när hon börjar sjunga just för att det var bättre än man förväntade sig eller om man får det för att det är bra? jag menar såklart inte att hon sjunger dåligt, men visst måste väl folks uppfattning påverkas av att de flesta nog förväntar sig att hon inte kan sjunga över huvud taget? | |
| krutmarie | 2009-04-22 14:53 | |
![]() | Jag får aldrig gåshud för att nånting är bättre än jag förväntat mig Vindsus, men av vissa sångröster och framträdanden. Hon fick ju faktiskt standing ovations av både 2/3 av juryn och massor i publiken, tror det berodde på HUR hon sjöng. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:54 | |
![]() | Jag väntar tills hon fått lite upp-piffing. | |
| marrelitos - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:55 | |
![]() | folk behöver lite modern saga och myt i en värld utan heder. Jag själv tyckte det lät som playback i stil med milli vanilli. | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:58 | |
![]() | Nä ingen höjdare måste jag säga blir trött på talang och idol tjafset | |
| krutmarie | 2009-04-22 15:03 | |
![]() | Har du Fobi för sånt? Man behöver ju varken titta eller lyssna om man inte gillar sånt tjafs :) | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-22 15:05 | |
![]() | jag kollade lite men skippar det där inte ens roligt med folk som gör bort sig längre på tv som idol och talang | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-22 15:12 | |
![]() | Talang, Idol och Melodifestivaler är verkligen inte min starka sida, jag blandar t o m ihop det men Susan Boyle fångade mitt intresse. Hon sjunger ju mycket bättre än genomsnittet och så känner jag ett visst systerskap med damen :) | |
| Fobofobi - Ej medlem längre | 2009-04-22 15:13 | |
![]() | tyvärr så kan jag det mesta och hänger med man hör ju allt snack och läser saker så man hänger med ochibland så kikar man motvilligt | |
| fredson77 | 2009-04-22 15:31 | |
![]() | www.youtube.com/watc...gH vATmUsSg kolla den istället , det e talang det ;) | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-04-22 15:47 | |
![]() | herregud vad sockersött. "I honestly think we were all being very cynical and I think that's the biggest wake up call ever" (bra, lägg då ner programformatet genast) med stråkarna som fortfarande spelar i bakgrunden. Disney kunde inte ha gjort det sliskigare. vidrigt program, sjukt osmakligt. det sagt så är det kul med folk som sticker ut i den generiska underhållningsindustrin. även om jag personligen inte är ett stort fan av det överdramatiserade vibratot så måste jag hålla med om att hon kan sjunga. om det är värt en femtonde forumtråd är en annan femma. | |
| krutmarie | 2009-04-22 15:55 | |
![]() | Fredson77, ja det var ju kul. Tyvärr inget sånt som jag direkt får gåshud av :) | |