Spelrum
Giraffen42
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade56
Mobilspel
Pågående19 489

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Snoosy2009-04-24 15:41
Antal inlägg: 4273

Malou, direktsänt ?
Lade märke till en sak i dagens avsnitt av Malous program Efter tio.
Att det inte var direktsänt.
Vet att hon tidigare haft repris på program som tittare velat se om.
Men inte var det väl så nu ?
Någon som vet ?

Visar de ett program som direktsänt så ska det väl ända vara så, menar jag.

lolinonek2009-04-24 16:16
Antal inlägg: 416

Jag såg bara snabbt och jag fick deja vu när jag såg morgan och bronett (eller vad han nu heter), har för mig att jag sett det förut så det var nog repris.

sejmårr2009-04-24 16:32
Antal inlägg: 843

Jag vet att det kanske inte passar att ta upp i den här tråden, men jag måste bara: Jag tycker INTE att Malou är en bra programledare. Oftast låter hon inte gästerna prata till punkt, utan börjar prata i munnen på folk innan de är klara. Hon kommer med egna hopsnickrade analyser av vad gästerna menar - oftast lite felaktigt tolkade och gästerna får säga : Nej, det var inte riktigt så jag tänkte.
Hon säger ofta fel namn och använder då och då ord i fel
sammanhang!
Direktsänt eller ej, jag klarar inte av att titta längre! Min genans-tolerans är för låg.

ashcroft12009-04-24 16:35
Antal inlägg: 15

Hon är bra för att hon gör som hon är tillsagd.

Snoosy2009-04-24 19:12
Antal inlägg: 4273

sejmår,, jag och min sambo har också lagt märke tilld et. Ibland har man undrat över vad gästen egentligen skulle säga. Man fick aldrig svar.

Ash,, lite så är det nog också. Media och tv är en enda korrupt värld.

sejmårr2009-04-24 21:03
Antal inlägg: 843

Åh Snoosy!
Jag är så glad att ni också märkt det! Ibland har jag tänkt att jag är överdrivet kritisk och att det här med KVINNLIGA journalister... Ja, ni vet, tjejer måste vara minst dubbelt så bra som sina manliga kollegor för att få hälften av deras credit. Manliga journalister kommer undan med mycket mer och därför har jag dragit mig för att släppa ut mina åsikter om en av de få kvinnor som kommit nånstans inom TV...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?