Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 462 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tedacious | 2009-04-29 00:59 | |
![]() | utklädnad - superhjältar Då var jag här igen, och dags för en till studenskiva (nämligen min klass egna skiva! så det ska slås på stort). Temat är "Superhjältar". Jag och 3 till har planerat att vara Turtles (jag ska vara donatello). har någon något förslag på hur man skulle kunna, på ett enkelt sett, klä ut sig till dessa tonåriga ninja-sköldpaddor? Måla grönt i ansiktet, bandana, en grön ryggsäck/ryggsäck och grön tröja ovanpå? Kom annars med förslag på andra superhjältar! (inte de vanliga, dvs. stålmannen, batman osv. utan t.ex. Tintin, Power rangers m.m... okej vi säger tema "hjältar" istället) | |
| LadyZara | 2009-04-29 01:05 | |
![]() | Powerpuff pinglorna! www.google.se/search...=f irefox-a | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-29 01:09 | |
![]() | Jag vet inte riktigt,men jag tänker mig bara in i situationen. Jag kan inte ge något bra svar på din fråga. Eller hjältar är där när man behöver dom. | |
| _astrud_ - Ej medlem längre | 2009-04-29 01:10 | |
![]() | Jag hoppas verkligen någon av er ska vara Splinter, råttan, mästaren med morgonrock och käpp. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-04-29 01:21 | |
![]() | Jag trodde nog bara att han ville ha ett svar på frågan. Men jag tog fel som vanligt. Inget att bekymra sig om. Jag gjorde mitt bästa ,det får räcka. | |
| Zizzi | 2009-04-29 01:37 | |
![]() | Jag läste att du inte ville klä ut dig till de vanligaste superhjältarna, men Batman ser ändå tuffare ut än Ninja Turtles :-). superherouniverse.com/sto re/batman/ | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-29 01:37 | |
![]() | Jag tycker du kan klä ut dig till en vardagshjälte, typ den där tonåringen som tog ett foto med sin kamera på killen som rånade en bank. Det blir lite mystiskt sådär och du kommer säkert att få många frågor vilket kan vara kul om du är intresserad av att etablera nya kontakter | |
| RåttanGrisen | 2009-04-29 03:59 | |
![]() | Jag skulle köpa en sån här riddarsköld på nån leksaksaffär och måla den gul. Sen gröna kläder under såklart, åsså har dom ju varsitt ninjavapen och band på armen... Sen vore det kul att få till padd-fötterna på nåt sätt, kanske sy om ett par strumpor: z.about.com/d/kidstv...mn t013.jpg | |
| fåntrattis | 2009-04-29 07:16 | |
![]() | Glöm inte din "bo". Den torde vara enkel att göra. För övrigt hade jag klätt ut mig till någon i "Vänner av ordning". Balkongståarn kanske | |
| mrperfect | 2009-04-29 08:19 | |
![]() | Ska ni vara super-hjältar så är det väl bara att gå till systemet......... | |
| Tedacious | 2009-04-29 09:05 | |
![]() | mrperfect Fyndigt:) anneli72 ditt bästa är allt du kan göra! jag är nöjd _astrud_ det är SÅ han heter! jag hade det på tungan. och det har du ju faktiskt helt rätt i! det blir liksom splinter/hugh hefner. ska försöka få nån att vara honom! Dudeniro Precis, vardagshjältar har vi diskuterat! anton abele sv.wikipedia.org/wik...nt on_Abele har kommit på tals, endast då vi alla skrattat åt honom. Fast någonting.. spektakulärt ska det vara! | |