Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 458

Forumkategorier

Användare Inlägg  
strom90302009-05-01 04:39
Antal inlägg: 120

Roliga historier
Jag saknar en flydd tid fylld med riktigt roliga historier. Själv har jag alltid varit usel på såna, glömmer dom snabbt och när jag försöker återge en historia får man vara glad om jag inte missar själva poängen. Däremot hoppas jag att ni som kan hantverket finns därute och det vore kul om någon kunde bidra med ett gott skratt här...

De gamla gubbarna Nisse och Kalle var ute på landsvägen och spatserade i solskenet med händerna djupt nedstuckna i byxfickorna och kepsarna neddragna i pannan. De vandrade i tysthet brevid varandra en bit och sen sa plötsligt Nisse, "Har du sketi på dä?".
Kalle var tyst en stund men sen sa han, "Näääee".
De fortsatte framåt ytterligare en stund och sen sa Nisse återigen, " Mää va faan, har du inte sketit på dä?".
Efter en stunds tystnad svarade Kalle med eftertryck, "Nääähäee".
Gubbarna fortsatte sin promenad i maklig takt och så småningom började Nisse sniffa omkring sig. Han tvärnitade så plötsligt så att Kalle hann ta ett par steg framåt varpå Nisse helt tydligt kunde se Kalles exponerade byxbak som hade en misstänkt brun nyans.
Nisse glodde på Kalles bak och skrek sen, "Män va faan hörru Kalle, du HAR ju sketi på dä!!"
Då stannade Kalle upp, suckade djupt, vände sig sakta om och blängde på Nisse som om han vore en idiot, varpå han i mycket bestämd ton sa, " Ä du dummer, din idiot? Det var ju för i helvitta IGÅR!
:-)

Bitte - Administratör2009-05-01 08:59
Antal inlägg: 24223

www.betapet.se/forum...ea did=2585

Denna tråd funkar väl bra ;)

Bitte

nissen12009-05-01 10:35
Antal inlägg: 146

Hahahahahaha. Den var bra! strom.

anktejp - Ej medlem längre2009-05-01 10:58
Antal inlägg: 695

mer =)

strom90302009-05-01 13:10
Antal inlägg: 120

Bitte...självklart. Jag förklarar denna tråd stendöd och ber om ursäkt för min ouppmärksamhet. Sorry. :-)

Mercery2009-05-01 13:19
Antal inlägg: 10

Det var en kille som var besatt av stora bröst. En dag när han var ute på stan fick han syn på en kvinna med riktigt stora behag. Efter att ha tvekat ett par minuter tar han sig mod och går fram och frågar om han får bita och nafsa på tuttarna för 500kr.

-Absolut inte! Är du dum i huvet? Svarar kvinnan.
-Men för 1000kr då? Frågar mannen
-Nej! Det är inte aktuellt. Svarade kvinnan
-Du får 2000kr. Mitt sista bud svarade mannen.

Kvinnan blev nu lockad och tänkte att 2000kr för en sån enkel sak är svårt att tacka nej till.

-Okej då. Svarade nu kvinnan och drog med mannen runt hörnet och knäppte upp sin blus och blottade sina tuttar.
Mannen borrade ner ansiktet mellan brösten och pussade och slickade i någon minut.

-Ska du inte bita och nafsa? Frågade kvinnan.
-Är du dum i huvet? Det kostar ju 2000 spänn.

krille692009-05-01 13:45
Antal inlägg: 51

har juh redan skapat en tråd med historier...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?