Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| betapatos | 2009-05-07 17:23 | |
![]() | Ngn lärare här? Fråga inför studenten Har ett vikariat fram till studenten och många av kurserna börjar ta slut. Vissa av lärarna på skolan visar film och fikar med eleverna de sista veckorna medan vissa påbörjar nytt arbetsområde (vilket tydligen är svårt eftersom det inte finns ett klart syfte för eleverna - deras betyg är ju redan satta). Hur gör ni? | |
| vulcan | 2009-05-07 17:26 | |
![]() | forumadmin: Tycker inte att det här ämnet känns tillräckligt allvarligt för att motivera en placering i Seriöst. Flyttar till Snack. | |
| vincea | 2009-05-07 17:51 | |
![]() | Jag minns själv dom sista veckorna innan studenten. Man ville inte påbörja något nytt men man ville samtidigt vara i skolan just för att det är sista tiden tillsammans så.. Det borde gå att göra något roligt och trevligt inom ämnet, kanske en avstickare från ordinarie innehåll. Minns att vi hade så i något ämne t.ex en häftig laboration i kemin. | |
| Ässät | 2009-05-07 18:18 | |
![]() | jag tänkte tvärtom. Betygen är satta så varför skulle jag vara i skolan mer än nödvändigt? *s* | |
| Mimikryp | 2009-06-06 13:43 | |
![]() | Jag gillar vinceas idé. Att göra något roligare och mer kreativt av lektionerna. Alltså hålla sig till ämnet men på ett mer spännande och underhållande sätt. | |
| pion ekrot | 2009-06-06 13:45 | |
![]() | Man kan ägna mycket tid åt utflykter, studiebesök och åt att "knyta ihop säcken" i övrigt. | |