Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade48
Mobilspel
Pågående19 906

Forumkategorier

Användare Inlägg  
lmammapptuss2009-05-07 20:01
Antal inlägg: 17

King.com
Är det någon fler än jag som blivit spärrad av King när man vunnit pengar o förhindrad att få ut dem? Tog mig ett halvår.
Nu har samma sak hänt min man.....
Man får alltså spela, OCH vinna, men inte ta ut vinsten.

Kjempegrejt2009-05-07 20:09
Antal inlägg: 317

jag hade problem när jag vann med, då började dom leta fel på mitt konto ..Så dom stängde av mig och jag fick ut mina tusenlappar.

Anledningen att dom stängde av mig var att jag o sambon har gemensam ekonomi och därav samma konto.

Han hade ett konto och jag ett på king, men dom såg det som fusk eftersom betalkontot var detsamma.

Konstigt att dom stängde av just mig (jag vann massa) istället för sambon (som förlorade mer än han vann)

Jag lade ned sidan fullständigt efter det.
Tycker dom verkar bluffa, så det bara skriker om det.

HumbleBug2009-05-07 20:24
Antal inlägg: 1836

ha ha. Stod det på avtalet som du signade?

lmammapptuss2009-05-07 20:30

Jag har laddat mitt spelkonto från fler konton ibland men det har varit min och mina pengar. Ibland har inte expresinsättning funkat och eller min man haft mitt visa kort, men det tycker jag är en skitsak, jag finansierar mitt konto med mina pengar. Men jag får hela tiden till svar att de har indikationer som visar att någon har tillgång till flera konton, men att någon inte behöver vara jag och inget om vilka konton det gäller. Min man har inte fått något svar än men blev spärrad samma dag han kunde ta ut pengarna.

Harlort - Ej medlem längre2009-05-07 20:40
Antal inlägg: 670

Det är bara att polisanmäla dom, få dem att lägga fram bevis.

Harlort - Ej medlem längre2009-05-07 20:41

Har du rent mjöl i påsen och har följt derasvillkor så ska de inte kunna ta dina pengar.

Kjempegrejt2009-05-07 20:42

dom verkar inte fatta ett personer kan ha flera olika konton och dessutom gemensamma.

Vakna upp till nutiden king.com :D

lmammapptuss2009-05-07 20:51

Mitt i alltihopa när jag sitter här o är irriterad börjar två av min Vita Schäfrar slåss om vem som ska vakta minigrisen!!! Och han är i sin bur!!! Herregud....Jo alltså, idag har jag ett begränsat spelkonto hos King som gör att jag bara kan spela två-mans turneringar, vilket gör att jag inte kan vinna några pengar, mer än insatsen tillbaka. Det retar ju mig eftersom jag är högt rankad i många spel. Jag mailar o frågar o de tjatar om indikationer och ett" Som vi tidigare eller som vi flera gånger sagt". Och jag återkommer med att jag skiter i deras indikationer och vill ha ett konkret svar. Spelar på World Winner ibland, vilka kanske inte heller är så seriösa men jag har inte drabbats där än i alla fall.

Sen en annan mystisk sak, man spelar i en jackpott turnering i ett spel som man är jävligt bra på, man har fem försök för att få bästa möjliga poäng. Hur jag än gör kan jag inte ta mig över en viss nivå. Hur faan kan den som vinner ha 150000 poäng mer än tvåan???

De måste ju ha ett program som spelar åt dem.

Kjempegrejt2009-05-07 20:59

mycket skumt på den sidan, många har slutat för deras fuskspel mot kunder/medlemmar, kanske dags för en anmälan?

Safflor - Ej medlem längre2009-05-07 21:12
Antal inlägg: 832

Jag har tagit ut pengar där. Inga problem. Har spelat där sen 2004, aldrig haft nåt strul.
De har litet kluriga regler när det gäller konton, visst, men det är ju bara att läsa INNAN man väljer om man vill godkänna villkoren eller inte. Gillar man inte deras kontopolicy så behöver man ju inte välja att spela just där.

Kjempegrejt2009-05-07 21:22

jag hade också konto där sen väldigt många år tillbaka, då skapade jag det genom blip.se

Sen märkte jag att jag inte hade tillgång till alla spelen, bara för att jag skapat det därigenom.

Massa trubbel innan jag fick ett fullgott konto med tillgång till de spelen som finns för dom som skapar på king.com.

Bara trubbel med dom från början till slut.

Safflor: har du vunnit mycket pengar där?

Kjempegrejt2009-05-07 21:24

för det är ju först när det gäller mycket pengar som det verkar strula rejält...

lmammapptuss2009-05-07 21:26

Jag har varit medlem ännu längre, inget snack om något vare sig hur man laddade kontot eller något, spelade bara lite då o då tills jag blev arbetslös o hade mer tid, då började jag med turneringar o vann som faan, och då blev det som sagt var problem.

annelille2009-05-07 21:41
Antal inlägg: 500

jag bara undrar hur det går med schäfrarna och minigrisen!

lmammapptuss2009-05-07 21:46

Ha ha, jättebra, men mina vovvar får så lätt föräldrakänslor. Men Ragnar behöver bara ge upp ett illvrål så sticker de. De vill ha ensamrätt till hans kärlek alla fyra, o så lilla glädjespridaren Svenne som är störd av att inte längre vara minst, men det ändrar sig snart, Ragnar är bara tre månader.

Safflor - Ej medlem längre2009-05-07 21:47
Antal inlägg: 832

Kempegrejt; jag har vunnit en hel del där, ja. Och det gick som du säger, inte att komma åt alla spel om man reggat via en annan sida. men det har de fixat nu, efter sista stora uppdateringen.
Visst, King är inte perfekt. Men det är inte jag heller...:))
Och jag har haft jäkligt mycket kul där och lärt känna människor via King som nu är goda vänner IRL.

-tweedledum- - Ej medlem längre2009-05-08 18:43
Antal inlägg: 117

Det är väl mer regel än undantag att man stänger av sina användare (och ofta motiverar det med att de brutit mot någon regel i användaravtalet som inte går att bevisa eller motbevisa) när man börjar stå i för stor skuld till dem. Så gör både Google Adsense, Paypal och en del företag inom investmentbranschen mot alla som de inte tror har råd med advokatkostnaderna för att bekämpa deras verksamhet.

trashone - Ej medlem längre2009-05-08 18:45
Antal inlägg: 18678

Sen, ärligt... ingen läser igenom HELA avtalet men gnäller efteråt ändå.

Harlort - Ej medlem längre2009-05-08 18:48

Kan ni rekommendera något bra spel på King.com, vill testa och spela.
Vad ska jag spela om man vill satsa lite pengar?

trashone - Ej medlem längre2009-05-08 18:49
Antal inlägg: 18678

Wordlink

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?