Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 684 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| RandallFlagg - Ej medlem längre | 2009-05-09 18:34 | |
![]() | avatarer Hej kära kamratposten, Jag har en fundering. Varför får man inte längre välja avatarer? Varför måste det vara en bild på sig själv? Jag kommer ihåg för några år sedan, när Betapet inte var så otroligt coolt och hippt som det är nu. Då fick man minsann ha vilken bild som helst. Sen blev Betapet väldigt tufft så då kunde man kosta på sig lite hårdare regler. Och nu får man inte ens ha tecknade bilder. Vitsen med tråden är att belysa bägge sidor, för och nackdelar med att inte kunna vara anonym, kontra att ha en avatar för att inte vara helt opersonlig. MVH Randall | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-05-09 18:40 | |
![]() | Än lustigare är det att man kan vilken bild som helst eftersom värdarna inte känner igen känt folk. Har sett (nya användare, alltså efter förändringen) bl.a. Carola o Björn Gustafsson här. :D | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-05-09 18:42 | |
![]() | Det är väl för att 99% av alla bilder som inte är på dig själv är copyrightskyddade, då blir det alltså olagligt. | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-05-09 18:44 | |
![]() | Och alla foton man kan "låna"? Potato potato.. | |
| Miss_jk | 2009-05-09 18:47 | |
![]() | Sök på "avatarer", "bilder", "profilbilder" och liknande i forumsök så lär du få alla möjliga och omöjliga sidor av denna fråga. | |
| RandallFlagg - Ej medlem längre | 2009-05-09 18:49 | |
![]() | Nja copyright är det knappast frågan om. För att citera odin, en av administratörerna: "Reglerna ändrades eftersom vi som skapat Betapet tycker att sajten blir roligare med att visa "senast inloggade". Och att då visa riktiga ansikten på medlemmarna och inte bilder på en tecknad gubbe eller t.ex. en katt." | |
| Zickzacker | 2009-05-09 18:55 | |
![]() | Typ som spelvärden Nemi. | |
| Snurt | 2009-05-09 19:02 | |
![]() | jag vill ha bläddringsfunktion på senaste inloggade, kul att se om någon man känner är inne. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-09 19:02 | |
![]() | The värdarna are gods, don't pill on the gods. | |
| Mouche - Administratör | 2009-05-09 19:15 | |
![]() | Ur tråden "Ansiktsbilder" i Support: "odin - Administratör 2008-10-05 14:16 Vi har förklarat detta i trådar förut. Därav förklarar jag mig inte igen. Nöjer ni ej er med detta svar så kan jag inte göra så mycket åt det och ni får helt enkelt fortsätta vara missnöjda i frågan." | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.