Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade64
Mobilspel
Pågående19 702

Forumkategorier

Användare Inlägg  
You-know-who2009-05-13 10:22
Antal inlägg: 120

Världens största tuttar(!!!)
Läste idag på

www.expressen.se/Nyh...mi na-brost

och blev verkligen förbluffad över hur förunderlig moder natur är.. Hennes saker väger nästan 1/3 av vad jag själv väger.... Men allvarligt, så måste det vara hemskt att behöva bära omkring på så tunga saker... Ryggen måste ta mycket stryk o förr eller senare lär hon väl bli tvungen att förminska de.. Tvivlar på att hon kan springa ordentligt likväl som att behagen måste vara i vägen ganska ofta om hon vill göra saker... För att inte tala om männen hon dejtar som bara ser sakerna och inte henne som person, vilket (antar jag då jag är kille) är vanligt för tjejer som är storbystade och försöker hitta någon seriös kille som tar henne för personligheten... Men hon lär iaf tjäna mycket pengar på o visa upp de för TV och radioprogram.... Fast det är klart, USA är ju störst på det mesta så man borde väl inte bli förvånad...

Nu väntar vi bara på o få höra om USA även har största manliga utrustningen också.. Hahah!

Ässät2009-05-13 10:27
Antal inlägg: 4824

Jag som är flata tycker att hennes byst är grotesk. Jag skulle inte ta henne för hennes tuttar iallafall och jag tvivlar på att alla killar skulle göra samma sak *s*

EbbaGreen2009-05-13 10:33
Antal inlägg: 1986

Herregud... Hmm finns det någon man, eller kvinna, som tycker att hennes byst är attraktiv? Måste vara svårt att ha en normal vardag med de bomberna...? Men lite extra träning i ryggen lär hon allt få.

mommesfrites - Ej medlem längre2009-05-13 10:36
Antal inlägg: 7605

Hon ser lite ut som kvinnostatyn snidad under stenåldern och uppgrävd i Österrike.

www.ungafakta.se/dag..._v enus.gif

Den perfekta urmodern som kan föda barn och orka med ett hårt liv.

Vem behöver springa? Man har väl en hanne, som skyddar en :)

wildcard2009-05-13 10:42
Antal inlägg: 1966

Varför skulle hon inte vara attraktiv?
Har det verkligen med brösten att göra?
Tycker synd om både henne och er om ni verkligen tror att verkliga människor inte kan se bortom utseendet, även om det första intrycket så klart inte går att bortse från.

Om hon inte kan se skillnad på folk som är intresserade av henne för hennes skull och hennes brösts skull, då spelar det väl ingen roll för henne? De flesta människor märker skillnaden och kan sålla bort de värsta freaksen, vill jag påstå!

Kan så klart inte tala för er men för mig har många sk bildsköna människor ganska snart blivit fula, då de haft fula personligheter och tvärt om har många som inte varit bildsköna blivit vackra då de visat sig vara pärlor att ha omkring sig.

wildcard2009-05-13 10:43

*eller hennes brösts skull* skulle det så klart vara

Risotto - Ej medlem längre2009-05-13 10:43
Antal inlägg: 3069

Man undrar ju vart i evolutionen det gick fel där, eller så var det bara gud som var på dåligt humör den dagen hon skapades........måste vaar den mest logiska förklaringen.

Gimp2 - Ej medlem längre2009-05-13 10:47
Antal inlägg: 2385

vågar inte titta

EbbaGreen2009-05-13 10:48
Antal inlägg: 1986

Jag har verkigen inte påstått att hon inte skulle vara attraktiv, enbart en sådan stor byst. Även om den är naturlig, så ser den ju fortfarande inte naturlig ut. Så jag undrade en bart om bysten är attraktiv?

Det finns många människor där ute som inte kan se förbi det yttre skalet, men som tur är finns det en hel del som kan också :)
Jag tror definitivt på att det är insidan som räknas!

HumbleBug2009-05-13 10:52
Antal inlägg: 1836

Ebba, insidan? Människan älskar att resa omkring och visa upp sig som ett freak. Vad säger det om insidan?

sanlin2009-05-13 10:54
Antal inlägg: 1462

Oj! Skulle inte vilja byta med henne.Måste vara jobbigt o bära omkring på dessa.Och måste göra ont i ryggen antar jag.Även om hon säger att hon är nöjd så gissar jag att hon måste ha "ont av dem" ibland.

wildcard2009-05-13 10:56

Jag hörde på Roger Nordin i MorronZoo i morse. Han sa ungefär så här (angående vad som är naturligt):
När de ligger på rygg avslöjas alla hemligheter.
Jag skulle anta att damens, i reportaget, hänger ned åt sidorna som på oss andra naturliga medan konstgjorda står mer eller mindre rakt upp.
Då har jag inte lagt någon värdering i vad som är vackrast, bara konstaterat fakta...

Jag förstår att det är den omedelbara reaktionen som ger en del kommentarer, även bland folk som inte egentligen är elakt lagda. Jag ville bara påminna om att det är vi som sätter normerna för vad som är normalt...

_astrud_ - Ej medlem längre2009-05-13 10:57
Antal inlägg: 398

Hon kan säkert skapa sig en nätt förmögenhet på dem tills hon inte orkar bära runt på dem längre. Det gör hon rätt i tycker jag.

ppi2009-05-13 11:01
Antal inlägg: 1173

Det är väl en form av missbildning,
som alla med komplex är det till att gilla läget - om man inte väljer operation. Jag tror inte hon mått så bra över dem hela sitt liv,
men kanon att hon gör det nu. Hon tillhör definitivt gruppen "outsiders". En bröstfanatisk man är säkert överlycklig som får vara med henne, kanske inte lika coolt om det var hennes ena arm som var 1/3 av kroppen. Men utsidan är inte allt, för alla.

En kvinna i min släkt är cp-skadad, hon sitter i rullstol med svåra kontrakturer(bestående muskelsammandragning), hon kan varken använda ben eller armar, kräver assistans dygnet runt.
Hon är gift och fick ett barn med sin man på äldre dar.
Där någon tänker "han måste ha de sjukaste böjningar", istället för att älska insidan.
För den som inte vet har CP-skada ingenting med nedsatt mental förmåga att göra.

ppi2009-05-13 11:03

Ja, finns ju dom som gillar uppmärksamheten "freakshow" ger,
såg en dokumentär för nån vecka sen.. om människor med näst intill 99%ig kroppsbehåring.
De uppträdde på cirkus. Värst var när de gick runt med en 18månaders bebis och visade upp hans håriga ansikte mot betalning.

Gimp2 - Ej medlem längre2009-05-13 11:06
Antal inlägg: 2385

haha ja sinnes

_astrud_ - Ej medlem längre2009-05-13 11:09

Jag har inget freakigt utseende (möjligtvis sticker mina öron ut lite mycket upptill) men jag kanske skulle försöka avla fram ett barn med något lyte så jag kan ta mig igenom mitt sista år på högskolan nu när lånen är slut.

ppi2009-05-13 11:13

Jag har ett vackert barn, kanske skulle sminka henne och dra på prinsessklänningar och tävla med henne i skönhetstävlingar.
Finns gott om sånt i USA, kanske kan dra hem en slant.

wildcard2009-05-13 11:17

Ja, är inte skönhetstävlingar ett slags freakshows?
Halvgalna mammor som klär ut/upp sina stressade småflickor som dockor... om man ska tro dokumentärer i ämnet... finns pengar att tjäna utomlands.

_astrud_ - Ej medlem längre2009-05-13 11:17

Ah, men det verkar så dyrt att klä upp dem sådär, ett freakbarn passar ju bäst i billiga kläder. Eller kanske en lite skräddarsydd kostym...

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?