Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 754 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mollabo | 2009-05-15 19:42 | |
![]() | Snön faller Har ni några riktigt roliga efterfesthistorier? Här kommer en... När jag jobbade som köksmästare på plaza hotel hade vi personalfest på en söndag. Vid åtta på morgonen skule patrik, en av mina kockar gå hem från festen. Men han blev för trött och satte sig på en parkbänk i annelundparken. Han somnade. Han vaknade av att en polisman knuffade på honom, det hade kommit nysnö så han var helt översnöad. Polismannen undrade om han levde, ja kör mig hem sa patrik...nä sa polismannen du får gå. Han berättade det för mig dagen efter i köket och sa: säg det inte till någon.. samtidigt spelade radion..ja just det snön faller och vi med den med ulf lundell. Hela hotellet visste det inom en kort stund. En helt sann historia faktiskt. | |
| Robban_dårå - Ej medlem längre | 2009-05-15 19:43 | |
![]() | Iskall kille. :-) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-05-15 19:45 | |
![]() | Jag vet att man inte får. Men...... :D | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-15 23:51 | |
![]() | Känner en kille som gick på Daily´s för en massa år sen. Blev hyfsat pruttfull. Pengarna tog slut. Vaknade och kände inte igen sig...det var en stenvägg där han låg. Han kände på den ett tag men fick inget grepp om vad det kunde vara. Så han reste sig och backade några steg, såg sig om...Va FAN??!!! Det är ju Ringmuren i Visby!!! Visade sig att han åkt till Bromma flyplats, detta var på den tiden man kunde flyga till Visby därifrån, lämnat sin guldklocka i pant till en kille och fått låna pengar av honom till flyget. Syftet var att besöka en liten dam som jobbade som sjuksköterska där. Hon var inte hemma. Pengar hade han inga heller. Och mobiltelefonen var ännu inte uppfunnen. Minns faktiskt inte hur det löste sig. Men jag kan avslöja att den guldklockan varit pantad flera gånger...killen har gjort en del såna där. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-15 23:51 | |
![]() | ..och vi med den | |
| Nasty Nimrod | 2009-05-16 02:19 | |
![]() | Släpps man på flyget som dyngrak? | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-16 03:24 | |
![]() | Inte numera.... | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-05-16 22:38 | |
![]() | Åkte på en av de första Rockkryssningarna till Åbo med 2 tjejpolare. Vi började med Martini till frukost dag ett... Dagen gick, natten försvann, ny dag kom o det va dags att kliva av o åka hem... på väg ut genom terminalen möter vi två grabbar som ska bli upphämtade av en kompis. De frågar ifall vi vill med på efterfest, jojemensan - klart vi vill! 6 pers i en bil modell megamini, knökar oss in dricker jäger o kommer till slut fram. Det är tidigt i maj, min polare får för sig att det e en perfekt dag att börja strippa på uppfarten till huset, allt medans jag undrar vart i helskotta är vi? 40 timmars festande o vi är i Vagnhärad!!! Ytterligare 6 timmar senare e jag så trött att jag håller på att slockna, ber att få låna duschen för att piggna till. Klär av mig o närmast kroppen hänger en medalj (!) Ehum va kommer den ifrån nu då?? Tänker att jag va väl med in nån tävling på båten som jag inte minns... Efter 60 timmars festande landar jag slutligen hemma i min egen säng o sover i 2 dygn. Får senare veta att alla bartenders på båten hade en varsin medalj att ge ut - till sin bästa kund ;-) | |
| Robban_dårå - Ej medlem längre | 2009-05-16 22:43 | |
![]() | *LOL* | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-16 22:46 | |
![]() | Ja,medaljens baksida är inte alla gånger vad man vill att den ska vara. Brukar själv undvika båtresor av den anledningen. | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-05-16 22:48 | |
![]() | Ja visst e det trist att bli gammal o tråkig :-) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-16 22:50 | |
![]() | Jag är inte tråkig. Jag inser bara att Östersjön inte funkar för mej. | |
| Robban_dårå - Ej medlem längre | 2009-05-16 22:51 | |
![]() | Sjön suger. | |