Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 835

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SuckerMC2009-05-24 20:00
Antal inlägg: 103

Kosttillskott,Träning,Die t M.M
Tankar om Träning, Kost, Diet osv
Bantningspiller?
Kosttillskott?
Vad funkar, vad funkar inte?
Tips?
Förslag på workout?

Allt är välkommet!
(soffpotatisar och anti träningsmänniskor undanbedes)

SuckerMC2009-05-24 20:12

Tips på Bra grönt te för att öka förbränning:
Al Andalus (slim Tea with mint)
Masala chai (grönt ceylon te med kryddor)

Tess 082009-05-24 20:43
Antal inlägg: 18003

Vet inte riktigt hur du tänker nu, men jag gillar Nutrilettes färdiga drinkar (den med choklad). Den är jättegod och hade jag haft råd hade jag levt på enbart den! Funkar troligtvis lika bra som andra Nutrilette-grejer (det vill säga man går ner rätt fort och mycket under tiden man enbart äter detta...)

Har haft en diskussion om Alli nyligen med en kompis. Det är det där pillret som har varit receptbelagt men som nu är receptfritt. Det tar man till maten och ca 25% av fettet samlas ihop och åker direkt genom tarmarna. Äter man mycket fett blir det räserbajs och iten lika roligt... Funkar säkert jättebra om man inte äter så mycket fett, men samtidigt så måste man ta ett piller (kapsel) före varje måltid... Med lite taskig karaktär skiter man i pillret om man vet att man ska svulla.. så, nej, det verkar ju inte vara världen hit.

Tror mest på tallriksmodellen, att äta normalt men att tänka till och att röra sig. Promenader, joggingturer, spinning eller vad det kan vara - inget sätt är dåligt.
Sen tror jag inte på att man förbränner mer om man tränar före frukost (har hört en jättebra förklaring, men hag glömt den :))

Tess 082009-05-24 20:45
Antal inlägg: 18003

räserbajs är INTE lika roligt och
världenS hit... tex...

acron - Ej medlem längre2009-05-24 20:48
Antal inlägg: 125

Det finns ju utmärkta forum för den här typen av frågor. Ska man undvika reklam så kan vi köra pm om du är intresserad :)

SuckerMC2009-05-24 20:58

hmm jag vet inte hur jag tänkte =)
men jag antar att det var åt hållet om nån testat nått som funkat bra osv...har googlat en del och det kommer upp så skilda svar så....

mmmattis - Ej medlem längre2009-05-24 21:09
Antal inlägg: 198

Har testat det mesta och kommit fram till att det finns inga genvägar. Ät varierad kost. Ät allt. Undvik inte vare sig fett eller kolhydrater. Kosttillskott är helt onödigt om du inte har någon konstaterad brist vill säga. Omega 3 är väl det enda jag tar som kosttillskott men äter man tillräckligt med fisk så ska det ju inte behövas heller.

Vad vill du uppnå? Vill du gå ner i fett? Bygga muskler? Få mer energi?

SuckerMC2009-05-24 21:13

jag ska väl "bara" bränna lite fett som alla andra samt bygga muskler =)...och jag vet ju att det inte finns några genvägar men det ska tilläggas att vissa tillskott har ju en viss inverkan....vilka är då frågan haahha

mmmattis - Ej medlem längre2009-05-24 21:21
Antal inlägg: 198

Jo visst en väldigt liten verkan då möjligtvis, om du pratar lagliga tillskott:) Tycker att effekten är på tok för liten med tanke på pengarna man lägger ut. Träna hårdare för väl vara mitt tips då:)

Myspruppen - Ej medlem längre2009-05-24 21:23
Antal inlägg: 5000

super gainer,proteindrink även med mycket kolhydrater

köttflöjt - Ej medlem längre2009-05-24 21:25
Antal inlägg: 240

Jag äter i princip varje vardag en lunch bestående av fisk, nötkött och fläskkött, ibland lite ris, ofta potatis, och då och då pasta, och till det sallad. Sen springer jag typ en mil på helgerna och gör situps tills jag nästan svimmar. Funkar skitbra.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-05-24 21:28

träna 3-4 dagar i veckan,kör 4 X 6-8,ät mycket fisk å fågel,fullkornspasta/ris, ät fem mål om dagen,proteindrinken ska helst tas innom en timma efter träning å samma med maten
spinning,cykla ute,spring,gå snabbt

Myspruppen - Ej medlem längre2009-05-24 21:30

å iiiinge fusk;)

köttflöjt - Ej medlem längre2009-05-24 21:33

Ja visst ja, fågel glömde jag. Kyckling ingår förstås också varje dag. (Äter lunchbuffé)

carlmartin - Ej medlem längre2009-05-24 21:52
Antal inlägg: 4590

www.crossfitnordic.s...r- crossfit

check it out!

bra och effektiv träning med allroundkvaliteter.

köttflöjt - Ej medlem längre2009-05-24 22:20

Det är bra att träna mycket långdistanslöpning. En av de få saker som skiljer människor från djur är människans förmåga att springa jättelånga sträckor på relativt kort tid. De flesta andra förmågor delar vi med djuren.

köttflöjt - Ej medlem längre2009-05-24 22:21

Här kan ni jämföra själva! www.flickr.com/photo...5/ sizes/o/

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?