Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Keiward | 2009-05-27 12:08 | |
![]() | Champions League 2009: ManU vs Barca Historisk final mellan två historiska lag som sägs vara de bästa genom tiderna i respektive klubbar. Båda har haft en fantastisk säsong och dominerat sina respektive ligor. SirAlex vs MrPep. Gammal vs Ung, Master vs Rookie. Ronaldo vs Messi. Power vs Grace. Showman vs Shyman. England vs Spanien. Glazer vs Laporta. AIG vs Unicef. Vem vinner? Diskutera! Själv är bägge mina favoritlag, så känns skönt att bara luta sig bakåt å verkligen njutaa.. Men brukar hålla lite extra på underdogsen, dvs Barca. | |
| Palini | 2009-05-27 12:27 | |
![]() | Jag tror att det som kan bli avgörande är just matchen SirAlex vs MrPep och här borde ju Fergueson med sin rutin sitta i vinnarhålet. Jag hoppas bara att själva matchen kan leva upp åtminstone någorlunda till alla förväntningar. Finaler i europeiska cuper har ju en förmåga att bli rätt tillknäppta annars, även om det är mycket som talar för att det inte behöver bli så just ikväll. Varför är Barca underhund? Enligt de odds jag har, så är det helt jämnt skägg. Själv så hoppas jag på Barcelona, eftersom jag anser att de är lite sexigare än United, även om det är rätt lite som skiljer där också. | |
| SirMattBusby | 2009-05-27 12:43 | |
![]() | Mitt nick säger väl allt... Håller på United med hela min själ och hela mitt hjärta men en CL-triumf känns verkligen som en bonus i år. Det viktigaste för mig är och kommer förbli Premier League och med den i hamn så ska jag luta mig tillbaka och bara njuta av festen. Hyser oxå väldigt stor respekt för Barca som klubb och deras överlag mycket sympatiska supportrar så att förlora mot dem är absolut ingen skam. | |
| kallekula1 | 2009-05-27 12:49 | |
![]() | GLORY GLORY MAN UTD!!!!!!!! | |
| Miss_jk | 2009-05-27 12:51 | |
![]() | Hoppas på Barca! | |
| Dyslekso | 2009-05-27 12:56 | |
![]() | BFC For Champions :) Omöjligt att tippa dock. Båda lagen sparkar väldigt duktigt bollen, tillfälligheter avgör. | |
| badabing_ | 2009-05-27 13:00 | |
![]() | Bäst för vidic o de andra att de har käkat gröt till frukost för de lär få springa efter messi som antiloper . BARCA 4 EVER | |
| VaKul | 2009-05-27 13:01 | |
![]() | kul med en final mellan två lag som spelar fotboll!! Man United har nog en liten mental press att vinna, eftersom dom blir enda laget som försvarat sin titel! Å andra sidan har dom flesta lirarna i Barca inte spelat nån riktigt stor final tidigare...kanske lite nervositet där?? Men...jag tror på Man United efter förlängning !! Men, faktiskt lika kul om Barca vinner !! En jäkla bra match blir det varje fall... | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-27 13:02 | |
![]() | Hejar inte på något av lagen men jag hoppas att Barcelona tar hem det för mest värdiga som trolbundit mig och säkert många andra med sitt fina spel emellanåt | |
| familjen09 | 2009-05-27 13:02 | |
![]() | BARCAAAAAAAAAAAA VAMOOOOOOOOOOOOOOOOS Dom vinner med 2-1, kanske 3-1 på straff i slutet ;) Messi, Xavi gör målen.... | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-27 13:02 | |
![]() | Trollbundigt | |
| Läderfejan - Ej medlem längre | 2009-05-27 13:16 | |
![]() | Forza Barca! | |
| discipline | 2009-05-27 13:20 | |
![]() | Håller med KalleKula1.... GLORY GLORY MAN UNITED!!! | |
| Keiward | 2009-05-27 14:13 | |
![]() | Tror iaf att ManU kommer att öppna upp för mer offensiv än vad den chelseanska köttmuren gjorde. Fletcher avstängd och dessutom ett påtagligt försvagat barcaförsvar öppnar för den möjligheten. Stackars Sylvinho säger jag bara.. Och Touré visade sig inte heller vara helt hemmastadd på mittbackspositionen mot Chelsea. SirAlex känns också som en bättre matchcoach än Pep som jag kan tycka vara lite väl naiv ibland och kan bara köra ett spel. Det kommer att vara ManU som komemr att diktera å bestämma matchbilden.. | |
| Tobbelille | 2009-05-27 14:19 | |
![]() | hoppas hoppas hoppas på Barca | |
| fal3n | 2009-05-27 14:59 | |
![]() | gloooory glooory man uniiited | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-05-27 16:12 | |
![]() | tror på ManU, hoppas på Barca. Deras lätt naiva, men ack så vägvinnande offensiv är ju bara för skön. | |
| groundhog - Ej medlem längre | 2009-05-27 16:20 | |
![]() | Visas matchen på någon kanal man har? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-05-27 16:21 | |
![]() | sexan kl 20.00. inte missa..:) | |
| 655556 | 2009-05-27 16:21 | |
![]() | BARCA!!! | |