Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annaHå | 2009-05-30 17:14 | |
![]() | Tändstift till gräsklippare! Hej! Här finns folk som kan allt möjligt, verkar det som. Jag behöver hjälp! Mitt problem: Någon har snott tändstiftet från vår gräsklippare. I alla fall är det borta. Det visar sig att det finns en massa olika sorters tändstift, och nu vet jag varken var jag ska köpa det eller vilken sort jag ska ha. Gräsklipparen är en vanlig gul motorgräsklippare, den heter Stiga Collector 45 combi. Gräset utanför huset har bliivt ganska högt.... så jag är tacksam för all hjälp! | |
| SylphiD | 2009-05-30 17:45 | |
![]() | De flesta gräsklippare brukar ha nyckelvidd 19mm om jag inte minns helt fel. Det finns många märken att välja på också, det vanligaste kanske är NGK. Köp isåfall ett NGK BM6A, motsvarande BOSCH WS8E, CHAMPION CJ8, CJ11. Annars är det nog bara att fråga personalen på stället, de ska kunna sånt. | |
| P ll n - Ej medlem längre | 2009-05-30 17:46 | |
![]() | Underbart! "...en vanlig GUL..." :) (Ursäkta ot) | |
| grinolle1 | 2009-05-30 17:48 | |
![]() | Stigas är gula ... jag har en vanlig röd och har klippt hela dagen :o) | |
| annaHå | 2009-05-30 18:08 | |
![]() | Tycker du inte att det räcker med beskrivningen gul alltså... :-) Tack snälla Sylphid, detta visste de tydligen inte där jag frågade. Ska ut och jaga 19-millimeters. | |
| LadyZara | 2009-05-30 19:16 | |
![]() | Ring en riktig gräsklipparförsäljare. De vet vad du ska ha för stift. T.ex. Osby såg o motor. | |