Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Prillan98 - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:25 | |
![]() | Marathon asså vad tycker ni om stklm marathon?har ni nån gång varit med?´jag tycker det låter jätte jobbigt!nån som har varit med och kan säga hur det känns`?? | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:28 | |
![]() | Fyra mil är alldeles för långt för mig. Däremot är det kul att kolla på Stockholm Marathon. Det är lite av en folkfest. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:30 | |
![]() | En variant på självplågeri som hyllas. Me is clueless. | |
| VaKul | 2009-05-30 18:31 | |
![]() | Satt en gång i Stockholm och tittade på när alla sprang förbi! Det var riktigt, riktigt jobbigt !! | |
| Prillan98 - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:31 | |
![]() | jobbigt?vadårå | |
| VaKul | 2009-05-30 18:33 | |
![]() | Se hur alla sprang..och svettades!! Hualigen...tur jag inte sprang själv, för då hade jag blivit ÄNNU mer trött... | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:33 | |
![]() | Det måste ha varit riktigt jobbigt att springa i värmen i dag. Men jag förstår dem som gör det, ty det måste vara en mäktig känsla när man kommer i mål. Endorfiner som sprutar ut ur öronen är nog bara förnamnet. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:33 | |
![]() | 4,2 mil jämför dom som springer 46 maraton sammanlagd för att stödja någon orginisation elelr något sådant | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:35 | |
![]() | Helt i onödan. Det finns inget hopp länge allts :S | |
| Behringer | 2009-05-30 18:39 | |
![]() | Min son har sprungit fyra maror. Han debuterade som sjuttonåting och kom i mål på 636e plats, knappt en timme efter segraren. Sedan upptäckte han utelivet och placeringarna blev betydligt blygsammare... Något år vet jag att han spelade en fotbollsmatch dagen efter, så med rätt förberedelser behöver maran inte vara en mara... | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:41 | |
![]() | Ett Maraton för kvinnor vid namn Satmaran borde finnas | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:41 | |
![]() | Är man bra tränad är en mara inga större problem. Det är ju bara att titta på hur många som trots allt springer/lunkar/går varje år. | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:47 | |
![]() | Jag och några polare sprang två mil i elljusspåret när vi var i femtonårsåldern. Det tog en jäkla tid, elljuset släcktes kl 22.00 när vi sprungit cirka 1.8 mil. Men ingen ville ju lägga av då, så vi tragglade oss fram i mörkret. Mäktig känsla. Jag började se syner på slutet. Himmelssängar, halvätna ostmackor och Gatorade-flaskor flimrade förbi på min inre TV. Sedan orkade man knappt gå hem. Benen ville inte lyda liksom... | |
| tfgm | 2009-05-30 18:48 | |
![]() | Jag sprang halva maran (ett varv) innan ena foten pajade och därmed var min löparkarriär på asfalt slut. Hade tränat som man skulle och deltagit i många terränglopp, bl a Lidingö, hade också många mil i benen på asfalt, men det gick inte ändå, så det var trist. MEN! Det varv jag sprang på Stockholms gator och broar var faktiskt helkul! Vackert och underbart! Precis före Västerbron stod en av kompisarna och hejade, det var perfekt, jag fick ny ork där den behövdes som bäst. Skulle gärna göra om det o springa hela om det bara gick. Fast ibland undrar jag om det inte stämmer att det man inte har i huvet det har man i benen :-D | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:52 | |
![]() | Tfgm, ja, Stockholm Marathon torde vara ett av världens vackraste. Om man nu orkar njuta av utsikten när man springer. :-) | |
| Kirgizistan | 2009-05-30 19:50 | |
![]() | Jag bara sprungit Göteborgsvarvet, vilket var skitkul. Har gjort det 3 år i rad nu. | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 19:52 | |
![]() | Görskoj, menar du. | |
| nygiants | 2009-05-30 19:54 | |
![]() | Marathon är en livstil för flera på olika sätt och vis. Själv brukar vi sitta och ha vinpicknick i rålambshovsparken varje år. Det är bland det roligaste dagarna på året och se hela spektaklet. Tyvärr har en influensa i år ställt sig i vägen och jag fick se vår vackra stad på television istället. Långt ifrån lika trevligt som Rålis och inte alls speciellt kul... De som springer sådana sträckor gillar ju ofta att plåpga sig själva på sådana sätt. Jag skulle aldrig våga ge mig på en så lång sträcka. Men halvmaran kanske... | |