Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 918 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-07 17:30 | |
![]() | Vilken personlighet har du? Jag gjorde precis ett personlighetstest, och undrar hur ni andra ligger till på samma test. Mitt resultat: Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Moderate Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Moderate URL of the test: www.4degreez.com/mis...er _test.mv URL for more info: www.4degreez.com/dis...in dex.html | |
| Skugga | 2009-06-07 17:46 | |
![]() | Disorder Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low | |
| Majskolv64 | 2009-06-07 17:48 | |
![]() | Fick "Low" rakt igenom på allt..... Håller väl en rättså låg profil ;) | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-06-07 17:53 | |
![]() | Paranoid: Low more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Low more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Low more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Moderate more info | forum Avoidant: Low more info | forum Dependent: Low more info | forum Obsessive-Compulsive: Low | |
| BorderBeta | 2009-06-07 17:57 | |
![]() | Som om de flesta har sådan insikt om komplexiteten i de egna beteenden när de granskar sig själva och svarar på sådana frågor... | |
| Lill-IT | 2009-06-07 17:59 | |
![]() | Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-06-07 18:04 | |
![]() | Inget jag inte redan visste...:) Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: High Obsessive-Compulsive: Low | |
| vindsus86 | 2009-06-07 18:10 | |
![]() | Disorder Rating Paranoid: High Schizoid: Moderate Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: High Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High fast det tror jag inte. som borderbeta säger är det nog svårt att avgöra själv vad de rätta svaren är. | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-07 18:11 | |
![]() | Vad jag tycker är kul är att jag får annorlunda svar nu än sist jag gjorde testet, för några år sedan. Man har alltså inte bara en personlighet, utan varje ögonblick har man potential att vara någon annan. Om människor inte har förmågan att observera sina egna handlingar utifrån är det tråkigt, men jag tycker att man ska ge dem en ärlig chans att åtminstone försöka. | |
| BorderBeta | 2009-06-07 18:20 | |
![]() | Om du tror på att du är en ny personlighet i varje ögonblick låter du som en typisk borderlinepersonlighetsst örd person. Dessutom är inte dessa "benämningar" likvärdigt med personlighet. Vissa av dem är grava, psykiska störningar, andra är emotionella störningar medan vissa är drag som skapar vissa svårigheter i personens liv. Och nej, VÄLDIGT få är medvetna om de exempelvis agerar på sekundärkänslor i relationer, agerar efter rädsla och inte rationell sanning osv. Det är ytterst komplext. | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-07 18:23 | |
![]() | Du tror då i alla fall att du har förmågan att analysera väldigt många, utifrån ditt begränsade perspektiv och begränsade möjligheter att observera deras beteenden. Åtminstone låter det så i det du skriver, vilket är lite märkligt. Skulle de inte vara bättre lämpade att veta varför de gör som de gör än du är, som inte ens vet vad de tänker? | |
| Skugga | 2009-06-07 18:24 | |
![]() | Men snälla, det är ett roligt test, ingen tar det nog på fullt allvar, det står ju dessutom i inledningstexten att det inte är en seriös diagnos... | |
| 655556 | 2009-06-07 18:28 | |
![]() | Paranoid: Moderate Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate "Kallar du mig störd kallar jag dig frisk, för e man frisk e man nörd så ingen risk..." -Färska Prinzen | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-07 18:29 | |
![]() | Det är klart att det finns personer som tar det på allvar, men dessa faller nog under någon av de kategorier som testet testar. Sen får man alltid tänka på att bara för att man plötsligt fått en stämpel på vad andra tycker att man kan kallas personer som har liknande personligheter så innebär det inte att man plötsligt blivit mindre eller mer värd som människa, det betyder bara att man kan destruktivt komprimera information i dialoger för att spara tid i sociala interaktioner genom att referera till etiketter istället för att berätta sitt livs historia. | |
| BorderBeta | 2009-06-07 18:48 | |
![]() | Men du köttflöjt... Du hävdar att det äratt vara i nuet att med några års mellanrum byta "personlighet" genom att fara mellan grava, svåra och väldigt destruktiva psykiska och känslomässiga störningar... Vem är det som behöver ta sig en titt på sin ödmjukhet och fylla på kunskapsdepån? "Roligt test"... För vilka? De som inte lider av den destruktiva, livsförgörande skiten? "Roliga test" gjorde man väl typ i Vecko Revyn på högstadiet. | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-07 18:59 | |
![]() | Oj, det visste jag inte att jag hävdar, men det är tur att jag har dig, så att jag kan lära mig mer om mig själv. :) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-07 19:00 | |
![]() | Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Jag tyckte det var roligt...... | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-07 19:11 | |
![]() | Paranoid: Low more info | forum Schizoid: High more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-06-07 19:39 | |
![]() | Paranoid: Moderate Schizoid: Moderate Schizotypal: Moderate Antisocial: Moderate Borderline: Moderate Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High jag är tydligen helt fuckad i huvet. | |
| mmmattis - Ej medlem längre | 2009-06-07 19:49 | |
![]() | Du ligger i lä:) Very high på tre... Hmm... Paranoid:Low Schizoid:Very High Schizotypal:Very High Antisocial:Moderate Borderline:Low Histrionic: Moderate Narcissistic:Very High Avoidant:Low Dependent:Moderate Obsessive-Compulsive:Mode rate | |