Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lillan-68 | 2009-06-07 19:34 | |
![]() | 1 miljon kronor?? Kul fundering... Tänk om du fick 1 miljon på kontot imorrn,, vad skulle du göra för pengarna??? Själv skulle jag shoppa massor med mina barn och sen skulle jag resa..... | |
| machan651 | 2009-06-07 19:35 | |
![]() | oj... jag skulle betala av mina skulder först och främst, sedan bjuda mina föräldrar och barn på något minnesvärt. | |
| HumbleBug | 2009-06-07 19:46 | |
![]() | "Tänk om du fick 1 miljon på kontot imorrn,, vad skulle du göra för pengarna???" Jag skulle ringa banken direkt och säga att nån gjort en felinsättning. Gör nån det så är pengarna inte automatiskt dina. Du får inte använda dom. | |
| P-O | 2009-06-07 19:55 | |
![]() | Ujujuj... tänk Humblebug om det var en hypotetisk fråga.... det är svårt att tänka sig men försök. Först skulle jag skrika av glädje en lång stund, sen skulle jag sätta sprätt för allt vad tygen håller och sen skulle jag bli snål på slutet och säkerligen surt försöka förvalta. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-06-07 20:01 | |
![]() | Köpt aktier! | |
| Uffetjur | 2009-06-07 20:08 | |
![]() | skulle genast föra över pengarna till mitt hemliga konto på cayman-öarna via en del sweiziska konton | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-07 20:16 | |
![]() | ingeting som vanligt | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-07 20:17 | |
![]() | Löst den sista lilla fjutten som är kvar på bostadsrättslånet. Då återstår nästan niohundratusen..... Köpt en enkel liten stuga i Jämtland. Skänkt en del till behövande djur. Sen är det inte så mycket mer jag vill. Än att leva i harmoni med naturen, vandra i fjäll och sånt. Det kostar inte mycket. | |
| susila | 2009-06-07 20:19 | |
![]() | Köpt en liten rolig husvagn lagom för 2 pers + schäfer. | |
| Finlirare - Ej medlem längre | 2009-06-07 20:20 | |
![]() | köpa knark..det är ju så sjuk dyrt.. | |
| sijanje | 2009-06-07 20:24 | |
![]() | Jag hade lätt köpt en resa för att fira miljonen då jag tog studenten i fredags och är pank och inte vill någonting hellre än att åka iväg! Mexico here i come! | |
| Katitzi65 | 2009-06-07 20:29 | |
![]() | Jag skulle ha löst mina lån och köpt ett hus! | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-07 20:32 | |
![]() | Köpt sallad för allt ihop för sen bada i det bara för att höra Kolla där han badar i sallad | |
| YamahaJet | 2009-06-07 20:56 | |
![]() | Eller så placerar man miljonen i aktier, betalar drömresan med avkastningen och får på så sätt både sin drömresa och miljonen kvar. Jag själv hade använt miljonen som säkerhet för att belåna ytterligare en miljon och placerat allt i råvaruaktier. Då skulle jag ha fyra miljoner om ett år men bara skuld på en. | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2009-06-07 21:04 | |
![]() | Jag skulle slösa lite, men verkligen försöka spara så att jag skulle ha en buffert om det skulle behövas. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-07 21:08 | |
![]() | Jag skulle startat en bank, och lånat ut 39 miljoner till andra, och sen levt på avkastningen i några år. Sen skulle jag tagit ut en årslön på 1 miljon per år, och när allt kollapsade skulle jag låta skattebetalarna stå för notan. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-07 22:09 | |
![]() | Måste infoga med en historia. I min bekantskapskrets är det tre bröder varav en av dom vann 15,5 miljoner på lottoför ett tag sen . Den andra brodern fick ärva 2 miljoner av ett äldre par som han hade hjälpt mycket i deras trädgård och inne i huset. Nu väntar vi bara på att den tredje brodern ska kamma hem några millar också:-) | |
| sirik | 2009-06-07 22:29 | |
![]() | En man vann 32 miljoner på "gamla bingolotto". Han säger att det var det värsta han gjort...vänner och släktingar är arga och sura för dom kan inte få nog, vill att han ska betala skulder osv. för dem. Och att handla och köpa är inte så kul. Han kan ändå köpa allt han vill. Så jag är nog ändå nöjd med det lilla jag har. (Fast 1 miljon i tysthet skulle sitta fint'') | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-07 22:34 | |
![]() | Jag skulle köpa: En bärbar dator En mobiltelefon En ny stereoanläggning Kosmetika Kläder Konst Personlig tränare Pelargoner Ny soffa Terapi Klinkers i hallen Ny diskmaskin Prenumeration på någon kul tidning Ny askkopp Sommarskor Sambal oelek Petunior Ny kaffebryggare Miniräknare Ny morgonrock Städhjälp Ny vardagsrumsmatta Fotbollsskor åt min son | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-07 22:40 | |
![]() | anneli72, du verkar vara en jordnära och sund person. Bara att gratulera! | |