Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 20 018 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lillakia | 2009-06-11 09:42 | |
![]() | semesterminnen? Tänkte att någon käck Betapetare kanske har nåt roligt (eller trist) semesterminne att dela med sig av ;) | |
| Camilla9 - Ej medlem längre | 2009-06-11 10:05 | |
![]() | Djerba utan All-inclusive, visade sig vara dödsdömt...man fick inte hyra solstol på stranden...inte handla ur några kiosker...Så för en annan slutade det hela med brännskador och uttorkning...typ iaf. Fanns inte ens solskydd att köpa på plats... Ja, vad lärde jag mig om detta? Jo, att läsa på en aning innan man reser mot okända platser...Så nu åker vi dit till hösten igen...bättre förberedda...för Djerba är en fantastiskt vacker plats... | |
| hungerstrejk | 2009-06-11 15:44 | |
![]() | Sharm el Sheijk en vecka 2005, blev magsjuk på 54 mils-färden till Kairo (med buss) och en toalett på 0,5x0,5 meter utan toarulle!! | |
| remvanrijn | 2009-06-11 17:05 | |
![]() | Du skulle ha fortsatt din hungerstrejk även därnere förstås. Så kan det gå när man börjar käka så fort man är utomlands. Komma till Turkiet utan visum, som endast kunde betalas med NLG. En gubbe i ett växlingsbås som BARA fattar att alla skall växla utl valuta till TRL, inte från en främmande till en annan..En tulltjänsteman som sätter ett stämpel i minuten och en anslutningsbuss som snart inte väntar längre. | |
| remvanrijn | 2009-06-11 17:22 | |
![]() | Ank.. kunde du inte bara dra dittkontokort, så de reserverar pengarna som säkerhet? Om man söker hotell direkt på nätet brukar alla vilkor finnas där, kanske inte om man bokar paket . Camilla.. vart i sousse - utan all in- funkade utmärkt. Tänker dock besöka Djerba nångång. för attkomma närmare alla spännande utflykter man kan göra i öknen. Kan du maila mig varfördet där med "all-in" var så viktigt? Finns där inga smahälle? eller bodde ni avsides och var beroende av vad hotellen hade att sälja? | |
| Camilla9 - Ej medlem längre | 2009-06-11 17:42 | |
![]() | remvanrijn...pm skickat=)) | |
| Lesptisk | 2009-06-11 17:48 | |
![]() | Alltid ett stort mysterium det där. 1. Semesterns första kväll: Skruva upp dunken. 2. Fyra veckors minneslucka 3. Tillbaka på fabriken | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-06-11 19:43 | |
![]() | (ett inlägg från 17:10 raderat på begäran från författaren) | |
| skogstorparn | 2009-06-11 22:33 | |
![]() | mitt bästa semesterminne slutade högstadiet i dag!! | |
| rufs | 2009-06-11 22:47 | |
![]() | Vi skulle äka på campingsemester i Danmark fick en gammal saab 900 med väldigt stora rostfläckar på:) Vår äldsta dotter tyckte detta va sååå skämmigt!! Åkte till biltema sprayade över rosten med liknande färg(ingen under ´behandling alls) in I bilen o sen bar det iväg:) Denna sommar va det ootroligt varmt ute och ac fanns inte !! efter att antal mil började vi alla svettas enormt mycket det visade sig att värmen inte gick att stänga av så vi tillbringade 2 veckor med en bil som lätt kom upp i typ 50 grader :)suck till råga på allt elände hade vi ingen takbox utan en väldigt hög last inslagen i grön pressenning på takräcke!! väl i grannlandet började singnalhornet strula så vi passerade stad efter stad med tjutande tuta svettiga med nerdragna fönster helt urblåsta:) | |
| lillakia | 2009-06-11 23:09 | |
![]() | härlig semester Rufs....hahahhahaha | |
| hungerstrejk | 2009-06-12 00:01 | |
![]() | rem: det var efter det jag började hungerstrejka naturligtvis | |
| Mimikryp | 2009-06-12 06:15 | |
![]() | rufs; *fnittrar glatt* Tack för att du delade med dig av det! Jag kan se det framför mig... :-D | |
| mackz_ | 2009-06-12 09:01 | |
![]() | jag blev avsläppt av en tuktuk i bangkok nära busscentralen, men jag visste inte riktigt var den låg och bussen skulle gå om tio minuter.. klockan är väl närmare midnatt och jag går med raska steg mot det håll som chaffisen hade pekat mot.. svetten börjar rinna och äntligen står där nån jag kan fråga om vägen, vilket jag givetvis gör - men att fråga en blind om en vägbeskrivning var väl kanske inte det bästa | |
| -Nephelia- | 2009-06-12 09:24 | |
![]() | Jag har faktiskt inte haft några dåliga upplevelser direkt, när jag varit ute och rest. Skulle väl i så fall vara när jag åkte till London, när jag ganska snart kände att jag hamnat helt fel, London var inget för mig. Jag valde att åka hem 3 dagar tidigare än vad som först var planerat. Däremot har jag haft ett par stycken jobbiga flygningar, när jag mer eller mindre gjort mig beredd på att dö. Det var mindre kul. | |