Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 997 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Just L - Ej medlem längre | 2009-06-13 20:47 | |
![]() | Vilket är ditt/dina bästa sommarskönhetstips? Folk som finner detta ämmne totalt ointressant behöver inte göra sig besväret att att påpela det här! Nu när de är sommar vill man ju se så fräsch ut som möjligt när man går i mindre kläder och är ute mer. Vilket är ditt bästa tips? Mina tips: - Drick massa vatten, bra för hyn och bra när de är varmt och soligt - Jag måste använda BUS för ja blir aldrig brun men för att slippa få de där fejkade looken så använder jag vanliga diskhandskar när ja smörjer in mig de gör att mina handflator förblir ljusa dessutom så stryck bara lätt på underarmar och så. - Allt somär återfuktande, läppbalsam ( den med oliv är toppen), handcream ( har amn riktigt torra händer kan man sova med handcrem och vantar) samma sak med torra fötter, fotcream och strumpor. Det finns även kroppslotion som dessutom är uppstramande vilket för mig är riktigt bra hehe så slipepr låren dallra när man går i shorts. - På sommaren använder man ju inte så mycket smink men lite solpuder för att få den där solfräscha looken är toppen. | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-06-13 20:52 | |
![]() | Blir inte _hela_ handen väldigt vit då? *Undrar nyfiket* | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-06-13 20:55 | |
![]() | hehe jo ja kanske skulle tillägga att amn efter man är klar tar av sig ena handsken o smörjer in ovansidan på handen den sista handsken tar man av o så får man hålla i handsken ( de de inte sitter BUS) o smeta på ovansidan av sista handen :) KLART | |
| Miss_jk | 2009-06-13 20:56 | |
![]() | Jo, tyvärr är det ju så att hela handen förblir vit... Jag tycker att ett ljus-slingat hår ser riktigt somrigt ut. Ljust nagellack och silversmycken ser också fräscht ut på sommaren. | |
| Annisen86 - Ej medlem längre | 2009-06-13 21:00 | |
![]() | Man vill ju inte vara för ytlig, men är man tjej så är man! *s* Jag brukar tänka på att epilera benen ofta. Det är inte alls snyggt med stubb när man har mindre på sig! Sen har jag en bra frisör som verklligen kan göra underverk med ens yttre! En frisyr gör verkligen stor skillnad. Kan lyfta bort små saker med inte är nöjd med annars. Och såklart måste man ju möta solen med ett stort leende! ^^ | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-06-13 21:31 | |
![]() | Allt det där står i Veckorevyn där jag antar att du läst det och skrivit av. | |
| Miss_jk | 2009-06-13 21:32 | |
![]() | Och vad spelar det för roll? Tips som tips, och det var ju det det var frågan om här. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-06-13 21:34 | |
![]() | Haha. Gå och lägg dig. | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-06-13 21:53 | |
![]() | hmm nä ja läser inte VR men man kanske borde de verkar ju stå bra grejer i den då. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-13 22:52 | |
![]() | fila fötterna | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-13 22:56 | |
![]() | Annars funkar djupt urringat. För jag antar att dessa råd skall leda till något? | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-13 23:00 | |
![]() | Vid min ålder får man ta en hög med pengar, lägga dem framförnågon snygg man och säga; Här, sup mig snygg!!! Annars är en redig bastu alltid ett lyft för kropp och själ. Inte bara på sommaren. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-06-13 23:02 | |
![]() | Just L: Du har svar på PMet. | |
| Mirr | 2009-06-13 23:10 | |
![]() | Snygast färg får man om man smörjer in sig och sedan är ute och rör sig i solen | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-06-14 03:52 | |
![]() | Bastun gör mig vacker. Gärna kombinerad med en dopp i sjön. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-06-14 04:53 | |
![]() | "- Drick massa vatten, bra för hyn och bra när de är varmt och soligt" årets bästa tips... tveklöst :) | |
| Miss_jk | 2009-06-14 09:45 | |
![]() | Trash: Ja, det ska väl leda till att se sommarfräsch ut förhoppningsvis... Urringat, njae, inte för min del. Tycker inte det ser så sommarfräscht ut. | |
| stofilia | 2009-06-14 12:22 | |
![]() | Träna! :) Finns inget som får ens hy att skina så mycket som efter ett rejält träningspass. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-14 12:29 | |
![]() | hårinpackningar för håret!solen å saltvatten torkar ju ut det så mycket!det finns ngt för håret man kan spraya håret med å låta det vara kvar då man ska ut å sola å bada!jag minns inte vad det hette som jag anv förra sommaren=/det var super bra!återkommer om jag kommer på det,ska bege mej till frissan å se om jag kan få tag på det igen.Annars finns det ju så mycket sånna prodkuter för håret som ska vara bra | |
| tyston12 - Ej medlem längre | 2009-06-14 12:30 | |
![]() | hahahaha | |