Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 997 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lycka_till | 2009-06-16 22:48 | |
![]() | djuriga spelrum Jag har letat på sidan efter information om varför spelrummen heter som de heter eftersom jag inbillar mig att det finns en underliggande mening som jag ännu inte känner till. Vill gärna logga in på ett spelrum där folk tycker det är ok att man är helt ny i gemet och kanske inte är snabbast i stan (ens på ett normalsnabbt spel). Har lagt märke till Böjningslistan och IT-ordlistan, men i övrigt, är det skillnad mellan djuren eller inte? hej hej | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-06-16 22:52 | |
![]() | Jag vet inte, men jag tror att tjocka människor dras till Flodhästen och långa till Giraffen. Jag dras till Grisen. | |
| apbur | 2009-06-16 22:52 | |
![]() | Det är ingen skillnad på djuren men finns olika spelrum för olika ordlistor. Jag är inne i Puman och öppnar gärna upp ett orankat spel och spelar med dig om du vill komma igång lite. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-16 22:57 | |
![]() | Svinet, Bocken & Torsken mm borde finnas | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-16 22:58 | |
![]() | En viss skillnad är det på djuren, eftersom brickorna man får i giraffen inte är exakt de samma som man skulle ha fått i flodhästen. Det går att gissa sig till var pseudoslumpen kommer att vara mest fördelaktig, men utan kännedom om slumpalgoritmens innersta väsen är det bara en gissning. Med synskhet eller omnisciens kan man välja det mest fördelaktiga rummet varje gång man vill spela. Detta kommer förstås att dementeras av alla som missförstår mitt inlägg. | |
| Lycka_till | 2009-06-16 23:37 | |
![]() | tack för alla inlägg. Specifikt tack till svininfluens för ditt faktaspäckade och framförallt tydliggörande inlägg. Jag känner mig, vad säger man, illuminerad. Apbur: tack för hjälp. | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-06-16 23:48 | |
![]() | jag då? | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-16 23:56 | |
![]() | Lycka till Lycka_till, det är med stort nöje jag hjälper dig såhär i nattens mörker. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-06-17 03:10 | |
![]() | Man skulle kunna tro att Krokodilen tilltalar dem som är stora i käften och har små öron, men oftast då jag är in där är det inte så farligt som det låter. | |
| kajix | 2009-06-17 06:10 | |
![]() | vi finns i forumet. | |