Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 20 180 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pillemarisk | 2009-06-20 21:41 | |
![]() | Gårdagens synder är redan gjorda och du behöver hjälp nu! Här är 10 tips till hur du kan må bättre: 1, Drick vatten! Alkoholen har påverkat dina njurar så du lider av vätske brist. 2, Drick resorb! Bäst att ta innan man går och lägger sig men fungerar även dagen efter (finns att köpa på Apoteket). 3, ät pickles! 4, Ta en promenad och se till att andas djupt (om du är på jobbet och inte kan ta en lång promenad, gå till fönstret och dra några djupa andetag). 5, Ha sex! För många är bakis sex bättre än sex utan att vara bakis och det sägs att endorfinerna som skapas hjälper dig att lindra din baksmälla (har du ingen partner får du lösa det på egen hand...). 6, Ta dig till en simhall och ta dig en simtur! Mycket effektivt mot baksmäla. 7, ät eller drick saker med mycket fructos. Frukter i alla dess former eller juice. är apelsin juicen för stark för din mage testa med äppel juice. 8, Drick sportdryck typ Gatorade eller Powerade. 9, Ät kolhydrater då du antagligen har låg blodsocker nivå. 10, Gå och lägg dig! Sova bort baksmällan är alltid effektivast. | |
Krycklig - Ej medlem längre | 2009-06-20 21:43 | |
![]() | Varför tog du inte med det sista också? | |
Pillemarisk | 2009-06-20 21:45 | |
![]() | styckte tipsen var bra...mår skit idag tänkte tipsa andra | |
Sangria | 2009-06-20 21:47 | |
![]() | Gör som jag - drick inte. Då mår man allra bäst | |
Bitte - Administratör | 2009-06-20 21:47 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=19396 hade ju kunnat lägga dom med alla ándra bakfylle tips =) Bitte | |
Pillemarisk | 2009-06-20 21:48 | |
![]() | Bitte- tack bitte | |
Krycklig - Ej medlem längre | 2009-06-20 21:52 | |
![]() | Eller varför inte det här direkt? www.bakisguiden.se/s...bb tips.php | |
Pillemarisk | 2009-06-20 21:53 | |
![]() | Krycklig-- jaa va BRA..då gör vi som du SÄGER...www.bakisguiden.s e/s...bb tips.php Sååå nu blev de väl bra..... ha de gött | |
Pillemarisk | 2009-06-20 21:54 | |
![]() | eller rätt ska vara rätt --så här www.bakisguiden.se/s...bb tips.php | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-06-20 21:55 | |
![]() | Min enda synd igår var att jag hade socker på jordgubbarna. | |
Pillemarisk | 2009-06-20 21:58 | |
![]() | kissed...ojoj...socker är ett aber...själv ha jag lagt av med eländet för en låång tid....mådde skit av socker..men du some time vill man leva lite "farligt"..ha de gött | |
Billy Rubin | 2009-06-20 22:00 | |
![]() | Får du bra betalt för att du gör reklam för Resorb, Gatorade och Powerade? Jag trodde reklam inte tillåts här? | |
Pillemarisk | 2009-06-20 22:01 | |
![]() | Billy Rubin---hmm | |
Billy Rubin | 2009-06-20 22:06 | |
![]() | Jag blir alltid så irriterad då självutnämnda "experter" uttalar sig om sådant de inte inte har någon koll alls på. Vad är det du vill egentligen, Pillemarisk? Vara duktig och kunnig? | |
sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-20 22:12 | |
![]() | Hmm.... "8, Drick sportdryck typ Gatorade eller Powerade." Skriver du Pillemarisk. Vad är det för drycker? Är dessa ovan sk. energidrycker? Innehåller de TAURIN? Och koffein? Isåfall vore det kanske på sin plats att beakta följande: "Det har skett många dödsfall där taurin tillsammans med kolaböns-koffein och i vissa fall även alkohol varit orsaken (<---syftar på energidrycker, min anm). Mikael Lehtihet läkare på Södersjukhuset varnar bestämt från att dricka dessa (energidrycker, min anm) drycker. Studier av taurin har visat att ämnet stör hjärtats rytm, så kallad hjärtarytmi, vilket kan leda till plötslig död. I Norge har man haft flera fall där barn dött under t.ex. fotbollsmatch vilket kan ha ett samband med dessa drycker. Både i Norge, Danmark och Frankrike är drycker som innehåller taurin förbjudna. Även i Sverige har flera barn dött på liknande sätt. Här har man inte ens kontrollerat om barnen druckit energidrycker, utan tagit för givet att de led av ett okänt hjärtfel. Svenska Livsmedelverket har bara gått så långt att de avråder från att använda energidrycker vid fysisk ansträngning. " /slut citat Det finns mycket mer att skriva, men blir för långt. Den som ev, är intresserade av att veta mer kan gå in på, www.utbildningscenter.se/ och där klicka på "nyhetsbrev" och vidare på "år 2007" och "nyhetsbrev 1 - energidrycker". Texten ovan handlar visserligen om barn , men taurin är lika skadligt även för vuxna. | |
Pillemarisk | 2009-06-20 22:14 | |
![]() | Billy Rubin--känsliga läsare av denna tråd ombedes blunda,byta tråd direkt, kan verka stötande att någon, ber härmed "alla" om ursäkt om jag för ett ögonblick verkade veta mer en någon annan..."jantelagen" Hoppas nu Billy att du kan skäppa detta och gå vidare. Läggadin energi på annat,som typ sig själv eller något som faller dig bättre i smaken...inte bra att reta upp sig för mycket. Fånga dagen"vänner" | |
Pillemarisk | 2009-06-20 22:15 | |
![]() | rättar mig själv....Hoppas nu Billy att du kan släppa detta...osv | |
kissed - Ej medlem längre | 2009-06-20 22:16 | |
![]() | Men sluta sup så förbannat era fyllon:-) | |
Pillemarisk | 2009-06-20 22:17 | |
![]() | kissed---bra råd---en dag försent bara heheh | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.