Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 20 024 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-21 16:28 | |
![]() | Dom stora besluten i livet.... Varje dag står mänskan inför en mängd beslut att fatta, ibland stora, andra gånger mindre... Idag var det dags för ett stort beslut.... SKA SLUTA MATA TROLLEN. Inte en brödsmula till. Dem spar jag hädanefter till duvorna i parken... Har du stått inför några avgörande beslut idag? | |
| Billy Rubin | 2009-06-21 16:32 | |
![]() | Jag ska mata hunden i alla fall! | |
| sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-21 16:34 | |
![]() | Och när man talar om troll.... ;P | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-06-21 16:34 | |
![]() | Jag brukar skjuta upp alla mina beslut så att de liksom löses upp av sig självt i slutänden. Jag röker ut dem kan man säga. | |
| Piaree | 2009-06-21 16:37 | |
![]() | Jag ska mata mej själv för nu kurrar magen. Men det behövs ingen större tankeförmåga eller tidsuppoffring för att förstå det. | |
| Billy Rubin | 2009-06-21 16:39 | |
![]() | Kopierar från sv.wikipedia.org/wik...er nettroll ; "Det är viktigt att vara medveten om att det medför en risk i sig att dra alltför stora växlar på begreppet troll. Det händer att internetanvändare falskeligen anklagas för "trollande", trots att de har ett seriöst uppsåt med positiva förtecken. Användare kan exempelvis anklagas för att vara "troll" antingen som ett uppsåtligt retoriskt knep, eller som en följd av missförstånd. En person med åsikter som skiljer sig från majoritetens upplevs lätt av andra debattörer som provokativ, och kan i förlängningen komma att beskrivas som ett "troll", trots att en mer neutral genomlysning av diskussionen kanske visar att det egentligen inte alls ligger till på det sättet. En annan orsak till att en person felaktigt upplevs som "troll" kan vara att hans meddebattörer har en annan uppfattning om vart forumets debatt bör leda." Jag simmar inte i samma fåra som alla andra fula fiskar här på alfabet, sorry, men jag uppfattar mig inte själv som ett troll enl texten ovan. | |
| Billy Rubin | 2009-06-21 16:40 | |
![]() | sorry, betapet, skulle det vara ju | |
| sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-21 16:44 | |
![]() | Det där med, "ett seriöst uppsåt med positiva förtecken", var bra. | |
| Trixxie | 2009-06-21 16:49 | |
![]() | Inte mata!! Inte mata... | |
| sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-21 17:02 | |
![]() | *tar brödpåsen med mig ut till parken nu* | |
| Lill-IT | 2009-06-21 17:44 | |
![]() | Jag tycker om troll... oftast:-) | |
| VaKul | 2009-06-21 18:09 | |
![]() | Jag tog ett beslut om jag skulle vakna idag o stiga upp! Det gjorde jag... | |
| Billy Rubin | 2009-06-21 18:33 | |
![]() | Jag är provocerande och kaxig till min personlighet. Det har jag fått på käften för många gånger, både bildligt och bokstavligt. Tyvärr blir en del känsliga personer stötta, som sjöbris tex. Hon(?) tålde inte min tråd om kvinliga bilförare. Kanske trampade jag på en öm tå också? Jag tänker ändå fortsätta vara mig själv. Varför skulle jag ändra mig? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-21 18:42 | |
![]() | Jag fattade just ett stort beslut. Det var att aldrig diskutera vem som har rätt eller fel av Billy Rubin eller jag, eftersom vi är så lika till naturen att ingen skulle ge sig, förrän den andra segnade ner av utmattning :) Fast jag vet ju att det är jag som har rätt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-21 19:27 | |
![]() | Hur kan denna tråd få leva? | |
| MaadMaxx | 2009-06-21 19:38 | |
![]() | Jag tog ett livsavgörande beslut på midsommarafton- att bli polare med Jesus. Det e häftigt. :-) | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-21 19:47 | |
![]() | MaadMaxx, är du frälst? :-) För övrigt anser jag inte att man är ett så kallat troll för att man uttrycker en kontroversiell åsikt. Ett troll för mig är någon vars enda avsikt är att vara destruktiv och allmänt småjävlig i sina skriverier på nätet. Och det tycker jag inte att Billy Rubin är. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-21 19:48 | |
![]() | Alla som inte håller med mig är troll. Oj jag lät som ts. | |
| MaadMaxx | 2009-06-21 19:56 | |
![]() | Robban. Jag antar att det kallas så. :-) | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2009-06-21 19:56 | |
![]() | Ett annat ord för troll är provokatör. | |