Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 20 024 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hayabusa | 2009-06-25 11:52 | |
![]() | Byggnadsingenjörer se här Vill gärna veta vad ni som har det yrket gör för olika saker på jobbet. Var gick ni i skola och hur länge och vad är ingångslönen ? Jag är jättetacksam för svar. | |
| vulcan | 2009-06-25 13:04 | |
![]() | forumadmin: Det här är exakt samma sak som tråden du startade härom veckan om medium. Seriöst är inte till för efterlysningar, enkäter eller liknande. Det framgår väldigt tydligt av specialreglerna i den pinnade tråden överst. Det är ett diskussionsforum och vi vill för överskådlighet och intresse hålla nere antalet trådar och se till att det verkligen handlar om seriösa diskussioner. Tråden flyttas till Snack. | |
| hayabusa | 2009-06-25 13:10 | |
![]() | OJ ursäkta då att den hamnade i fel kategori. Jag anser mig seriös men denna fråga därav la jag den i seriösa kategorin. Ni kanske ska lägga till en oseriös kategori med kanske ??? Det tycker jag iaf. | |
| Bitte - Administratör | 2009-06-25 13:12 | |
![]() | www.arbetsformedling...as px?c=107 På arbetsförmedlingenssida finna det bra information om oilika yrken Bitte | |
| Billy Rubin | 2009-06-25 17:25 | |
![]() | Kan man vara ingenjör och vidskeplig samtidig? | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-06-25 17:33 | |
![]() | Snack är den oseriösa. | |
| Billy Rubin | 2009-06-25 20:05 | |
![]() | Nja, hayabusa, jag uppfattar dig inte som en ingeniörstyp. Mer som en sökande, osäker känslomänniska utan alltför mycket logiskt tänkande. Kanske du skulle satsa på att bli socialtant eller psykolog? | |
| hayabusa | 2009-06-25 20:13 | |
![]() | Jag uppfattar dig Billy Rubin är i behov av en psykolog och behöver en socialtant som du så fiint kallar det.. | |
| Billy Rubin | 2009-06-25 20:40 | |
![]() | Haha, jag går långa omvägar för att undvika psykologer. Socialtanter är inget för mig.. Min kvinnosmak ligger mer åt det bonnigt rejäla hållet. | |