Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 894 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jesper M | 2009-06-26 18:15 | |
![]() | Är alla bloggar skit? fan vad jag hatar bloggar! jag har försökt fatta grejen med dem, men misslyckats fatalt. jag läser jättemycket, jag älskar att läsa och jag tänkte för ett par år sedan att "gött, ett nytt medium där vem som helst kan uttrycka sina (skit)tankar". det är just detta jag mötte -skittankar nedskriva på ett -skitdåligt sätt. jag har försökt med flera olika bloggar från diverse topplistor och tidningstips. och har kommit fram till att det handlar om folk som lägger upp sina dagböcker, som enbart är intressanta för de själva och deras närmsta. och i de fallen bloggen faktiskt handlar om något så är det i de flesta fall av högst trivial karaktär såsom "dagens outfit" "hetaste klubbarna" eller "dagens gym pass" osv. handlar bloggen om något, som jag finner, intressant så är den tyvärr skriven på en svenska som får min vänstra hjärnhalva att vrida sig i ångest. rätta mig eller tipsa mig om jag har fel. | |
| Jesper M | 2009-06-26 18:16 | |
![]() | *medie | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-26 18:16 | |
![]() | Ja bloggar är skit helt rätt skrivet. Det är bara massa kläder och annat skit som det pratas om där | |
| Bloodredbird - Ej medlem längre | 2009-06-26 18:17 | |
![]() | Ja. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-26 18:18 | |
![]() | Tips om bra bloggar vore kasta pärlor till svin. Tråden borde tas bort. | |
| honkan01 | 2009-06-26 18:20 | |
![]() | håller fullständigt med.... | |
| Jesper M | 2009-06-26 18:21 | |
![]() | är trashone ytterliggare en bloggare som inte kan skriva måntro? det heter "vore ATT kasta pärlor till svin". | |
| Dyslekso | 2009-06-26 18:22 | |
![]() | trashone: du twittrar ju praktiskt taget. Har du blogg också? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-26 18:23 | |
![]() | Jag vet inte om det passar sig att rätta någons stavning när man som du skriver sämre än sämst. | |
| blue_moon | 2009-06-26 18:25 | |
![]() | Jesper : Det heter faktiskt ett medium, flera medier, mediet i bestämd form. | |
| y not | 2009-06-26 18:32 | |
![]() | Jag har alltid lite svårt med kategoriska åsikter som Jespers inledningsinlägg. Det stämmer säkert ofta att det är såväl trivialt som språkligt låg klass, men jag är inte säker på att det här forumet särskiljer sig från de åsikterna. Och om det inte gör det så faller nästan Jespers triviala försök med en banal åsikt på eget grepp. Men för att utmana lite har jag tagit fyra slumpvis valda bloggar från mina bloggfavoriter oh du får gärna klassa in dem i -skittankar nedskriva på ett -skitdåligt sätt. att det handlar om folk som lägger upp sina dagböcker av högst trivial karaktär såsom "dagens outfit" ntressant men tyvärr skriven på en svenska som får min vänstra hjärnhalva att vrida sig i ångest. swartz.typepad.com/texplo rer/ chriborg.bloggproffs.se/ gonzolong.blogspot.com/ tianmi.info/blogge/ | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-26 18:33 | |
![]() | Varför ge tips öht? | |
| y not | 2009-06-26 18:36 | |
![]() | säg ett enda skäl till att du för fram den åsikten trash? | |
| studentmamma | 2009-06-26 18:36 | |
![]() | Det som är så bra med bloggar är ju att man inte behöver läsa dem om man inte vill ;) Så jag fattar inte riktigt vad som är problemet! | |
| Ässät | 2009-06-26 18:39 | |
![]() | Men varför i herrans namn läser man bloggar om man inte tycker om dom?? Ingen som tvingar er eller hur? Låt folk blogga om dom vill och om vad dom vill och jag tycker att det är strongt gjort av tex dyslektiker att skriva så öppet och utlämnande. Jag skriver för att jag tycker att det är kul och att det är lite som en dagbok för mig. Har fått många vänner på det sättet. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-26 18:39 | |
![]() | Vilken åsikt? Pärlor till svinen? | |
| y not | 2009-06-26 18:41 | |
![]() | att ifrågasätta att folk ger tips öht, trash | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-26 18:44 | |
![]() | Bloggeriet är höjden av demokrati. Alla som vill kan skriva om vad de vill och lägga ut till allmän beskådan. Det finns något i grunden sympatiskt i det. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-26 18:45 | |
![]() | Ja, jag undrar varför du ger tips till någon som uppenbarligen inte kommer förstå det bra med de sidorna. | |
| y not | 2009-06-26 18:48 | |
![]() | och jag undrar vad du har för skäl att framföra ett sådant ifrågasättande? Om du verkligen är intresserad av vad jag skrev så borde du ju ha läst min frågeställning. Då det tydligen inte är av intresse utan du bara vill ifrågasätta så undrar jag vad du vil ha ut av det? Vilken vinst anser du att du gör med att ifrågasätta min frågeställning? | |