Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 911 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:35 | |
![]() | Mysko händelser. Nu kommer alla på betapet tro att jag har en eller två skruvar lösa, men nu har det hänt två snarlika väldigt konstiga grejer på en kort tid Första gången var för nån månad sedan, låg och försökte sova och plötsligt kändes det som att jag fick en elstöt och jag börja skaka lite.. cirka 1020sekunbder senare hörde jag ett "krasch-ljud" och en smäll ute i badrummet. Jag gick ut i badrummet så fort jag återhämtat mig och till min chock såg jag att lampan hade exploderat och kraschat ner i handfatet just under samma tidpunkt som det kändes som jag fick en elektrisk stöt! Mycket märkligt. Sen igår hände en liknande sak; Jag låg och försökte soa och plötsligt ryckte foten till jätte hastigt som världens nervryck. Sen började jag känna mig yr och konstig. En stund senare hörde jag en smäll från baren i vardagsrummet. Den här gången hade min tavla flyget ner kanske 1 meter från där den satt ner på golvet! Håller på att tappa förståndet och funderar på om jag har poltergeist´s hemma el nåt! Finns det någon naturlig förklaring till detta? är detta bara rena olyckshändelser som slumpat sig på ett äldigt märkligt sätt? | |
| Ässät | 2009-06-29 18:39 | |
![]() | Du har nog någon inom dig som vill komma ut | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:40 | |
![]() | haha, skulle fan inte förvåna mig :S | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:41 | |
![]() | Jag var med om en liknande sak en gång när jag låg och sov. Vaknade till, och sekunderna senare exploderade glödlampan i min sänglampa. Det flög glassplitter över hela sängen. | |
| Ässät | 2009-06-29 18:42 | |
![]() | mollee ;) | |
| The Rob - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:42 | |
![]() | Delirium. Ring kliniken. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:43 | |
![]() | nä men det är nåt sånt som du säger, 6e sinnet. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:44 | |
![]() | Jag tror inte att det nödvändigtvis är något jättemärkligt. Kan tänka mig att en extrem strömspik får glödlampan att explodera, samtidigt som denna stör hjärnans aktivitet till följd av den elektromagnetiska pulsen som propagerar genom hjärnan. | |
| apbur | 2009-06-29 18:47 | |
![]() | Jag tror många är med om oförklarliga saker lite då och då. Mycket frustrerande att inte komma på en vettig förklaring till händelsen. Jag brukar oftast komma fram till att det är min hjärna som har spökat till det. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:47 | |
![]() | mollee... har du "naken" glödlampa i badrummet eller har du en såndär... skål(?) som man skruvar fast? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:49 | |
![]() | det händer ofta saker som vi inte kan förklara, kalla det övernaturligt eller ej. Vi kan inte lägga logiska bevis jämt, det måste vi acceptera. jag själv har varit med om en massa händelser som skulle kategoriseras under paranormalfacket. Det enda man kan vara säker på är vad man själv upplevt i nyktert och vaket tillstånd, och det kan inte alltid förklaras. Just därför kanske vi i vår upplysta värld fortfarande håller fast vid kristendomen som en slags förklaring till dessa saker? | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:52 | |
![]() | The Power of Christ compells you! | |
| VaKul | 2009-06-29 18:53 | |
![]() | Händer mycket skumt! I ett tidigare förhållande, läste jag en tidning, Vetenskapens Värld tror jag det var. Jag o min partner låg i sängen, hon läste en bok! Jag läste nåt om UFO etc och frågade då min partner om hon trodde på UFO´n! Hon la lugnt ifrån sig boken, vände sig mot mig och sa: Vadå! Jag bor ju med ett!! Tyckte jag var väldigt skumt.....Daaaa! | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:53 | |
![]() | Inte är det där då något hjärnspöke, och inte hjälper det att ringa "kliniken" heller. Känns säkert jobbigt och olustigt, men det går faktiskt att göra sig av med fenomenet. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:53 | |
![]() | ordet förklara förekom visst ett mer än försvarbart antal gånger i mitt sista inlägg...men kontentan var nog klar ändå. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:54 | |
![]() | Du kanske är Harry Potter. Har du försökt tala med ormar? nej, dålig humor i alll ära men.. jag tror det är en poltergeist, sen må det kanske inte vara så men det brukar alltid hända lite grejer under en viss period och sen upphör det. Kan ju vara slumpen också. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:54 | |
![]() | :)) den Var Kul. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:55 | |
![]() | VaKul... Hahaha. Det är extra roligt för att jag tror att det är sant på alla sätt det går. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-29 18:55 | |
![]() | lol viktor | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-29 19:00 | |
![]() | På tal om spöken. När jag var liten såg jag lite skumma grejer med :) Min pappa påstår att jag såg hans döda farmor när jag var typ 3 år. Jag kom ner från farmors vind och berättade att jag sett en tant däruppe som jag beskrev väldigt noga. Sen fick jag veta att hans farmor bodde där under några år på sin åldershöst... skumt. Sen brukar jag se en dam med en stor svart hund när någon avlider. Hon har alltid en regnjacka på sig så man ser aldrig ansiktet. Kanske det är en slump med, men det har hänt varje gång :S Morsan säger att hennes tvillingsyrra ser samma grej när det brinner någonstans... | |