Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 822 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pennyjenny | 2009-07-05 19:23 | |
![]() | Varför kan jag inte uppgradera till IE8? Då min dator slutade att fungera som den skulle (ljudet försvann bl.a.) och det inte gick att göra en systemåterställning hade jag inget annat val än att göra en fabriksåterställning. Så långt allt lugnt. Nu börjar arbetet med att lägga till allt som försvann. Jag vill ha IE8 då en del sidor rekomenderar att jag uppgraderar till det. Problemet är bara att det inte går. Det är någon uppdatering som inte kan installeras och som jag måste ladda ner manuellt. Dock går det inte att göra det heller, eftersom det då säger ifrån att språken inte överensstämmer. Någon som vet hur jag löser detta? | |
| abramelin | 2009-07-05 19:29 | |
![]() | Ladda ner Firefox istället, slipper du reklam och betydligt säkrare att surfa med. sv-se.www.mozilla.co...la ng=sv-SE | |
| pennyjenny | 2009-07-05 19:53 | |
![]() | Skiljer det sig mycket från IE? Nackdelar, eller bara fördelar? | |
| abramelin | 2009-07-05 20:13 | |
![]() | Jag gillar firefox mera än IE då det delvis går att blockera skript och reklam. Det ger en viss ökad säkerhet. Det skiljer sig lite eller mycket beroende på hur mycket tillägg du lägger till. Vilket kanske låter lite krångligt men är väldigt lätt. Det som jag ser är fördelarna med firefox är hur mycket du kan själv anpassa det till ditt eget behov. Nackdelen är ifall du skaffar allt för många tillägg är att firefox blir lite tungstartad. Efter jag bytte till Firefox har jag aldrig funderat på att byta tillbaka | |
| pennyjenny | 2009-07-05 20:20 | |
![]() | Kanske man ska överge IE, för jag kan ju ändå inte uppdatera... | |
| abramelin | 2009-07-05 20:23 | |
![]() | Du kan ju ha båda så kan du jämföra och använda den du trivs mest med. När det gäller uppgraderingen av IE kan jag tyvvär inte hjälpa allt för mycket. | |
| KimOve | 2009-07-05 20:52 | |
![]() | Ja, att" hålla kvar" vid IE av princip utan något speciellt starkt skäl är bara dumt! Själv kör jag mac och Safari. Överlägset IE i hastighet, lika minimalistiskt som Chrome och lika säkert som Firefox. Min självklara rekommendation! | |
| skogstorparn | 2009-07-05 23:01 | |
![]() | det är väl pga alla dessa j*vla uppgraderingar,som bara gjorde det segare som man övergav IE kör chrome nu och lär aldrig använda IE igen.. | |
| pennyjenny | 2009-07-05 23:10 | |
![]() | Men nu funkar IE 8 här. Fantastiskt. Jag laddade ner firefox, sen var det inga problem... | |
| Ezzal | 2009-07-05 23:50 | |
![]() | Så lite microsoftprodukter som möjligt är min rekomendation | |
| Ässät | 2009-07-06 00:00 | |
![]() | IE är bara skit.. med firefox kan man ta ner adblocker och då försvinner en jävla massa reklam överallt som man irriterar sig på | |
| skogstorparn | 2009-07-06 00:19 | |
![]() | ässet..har precis laddat ner firefox ..är ju suveränt..var hittar ja adblocker? | |
| Ässät | 2009-07-06 00:23 | |
![]() | addons.mozilla.org/s...ad don/1865 där har du att ladda ner :) | |