Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 822 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-07-06 11:36 | |
![]() | Resultat av LÅTPOLL Resultat av låtpollen: (antal röster inom parentes, endast låtar med minst två röster redovisas) Längre ned redovisas vilka grupper/artister som fick flest låtröster Tidigare tråd: www.betapet.se/forum...-0 #1081988 Fortsätt gärna röstandet! 3 röster fick: Nationalteatern * Kolla, Kolla Kenta: Just Idag Är Jag Stark Resten: Cornelis Vreeswijk * Saskia (2) Dag Vag Popitop (2) Di Leva Vi har bara varandra (2) Eagle Eye Cherry * Save tonight (2) Ebba Grön * 800 grader (2) * Die Mauer (2) * Mamma pappa barn (2) Europé * The Final countdown (2) Fred Åkerström * Jag ger dig min morgon (2) Grand Magus * Like The Oar strikes The Water (2) Hansson De Wolfe United * Var kommer barnen in (2) Imperiet * Saker Som Hon Gör (2) * Var E' Vargen (2) Jan Johansson * Visa Från Utanmyra (2) Kent * 747 (2) * Kräm (2) * Utan dina andetag (2) * Gravitation (2) Kenta * Utan att fråga (2) * Just idag är jag stark (3) * Morgon (2) Leather Nun * Ensam I Natt (2) Magnus Uggla * Kung För En Dag (2) Monica Törnell * Vintersaga (2) Nationalteatern * Kolla kolla (3) * Sent en lördag kväll (2) Ola Magnell * Trasten (2) Owe Thörnqvist * Varmkorv boogie (2) Peps Persson * Hög standard (2) * Oh Boy (2) Pugh Rogefeldt * Här Kommer Natten (2) * Små Lätta Moln (2) Thåström * Fanfanfan (2) The Cardigans * You’re the storm (2) Thorsten Flinck * Här Och Nu (2) Torsson * Klippan Centrum(2) * Det Spelades Bättre Boll (2) De 30 GRUPPER/ARTISTER med flest låtröster: Kent: (13) 747 (2) Mannen i den vita hatten (16 år senare) Chans Stanna hos mig Kräm (2) Önskar att någon Utan dina andetag (2) FF Gravitation (2) Ebba Grön: (12) 800 grader (2) Ung och sänkt Slicka uppåt sparka nedåt Die Mauer (2) Mamma pappa barn (2) Flyktsoda Hat & Blod We're Only in it for the Drugs Staten Och kapitalet Imperiet: (11) Saker Som Hon Gör (2) Ballad Om En Amerikansk Officer I Hennes Sovrum Surabaya Johnny Var E' Vargen (2) Blå Himlen Blues Vad pojkar vill ha Märk hur vår skugga Du ska va president Pugh Rogefeldt: (11) Här Kommer Natten (2) Små Lätta Moln (2) Finns Det Lite Stolthet Kvar… Jag är en liten gosse Stockholm Dinga linga Lena Bolla och rulla Surabaya Johnny Aftonfalken Bob Hund: (9) Tillbaks på ruta ett Det är nu det börjar Det skulle vara lätt för mig att säga… Tralala lilla molntuss Bob hunds 115: E Dröm Jag rear ut min själ Våffeljärnet Istället För Musik: Förvirring Upp, Upp, Upp, Ner Nationalteatern: (9) Kolla kolla (3) Livet är en fest Speedy Gonzales Bängen trålar Sent en lördag kväll (2) Rövarkungens Ö Cornelis Vreeswijk: (8) Saskia (2) Personliga Person Jag är fri, jag har sonat Turistens klagan Hönan Agda Somliga Går I Trasiga Skor Brev från kolonien Kenta: (7) Utan att fråga (2) Just idag är jag stark (3) Morgon (2) Thorsten Flinck: (7) Balladen Om K Här Och Nu (2) Söndag Kväll Bibelord I Hyresrum Elsinore Rövarkungens ö Lars Winnerbäck: (7) Elegi Ingen soldat Brustna hjärtans höst En av alla dom Varning för ras Fru Hjärter Dam Stort Liv Magnus Uggla: (7) Hallå Varning På Stan Trubaduren Centrumhets Astrologen Kung För En Dag (2) Abba: (6) Summer Night City Voulez-Vous Gimme Gimme Gimme S.O.S. Eagle Waterloo KSMB: (6) En slemmig torsk Förortsbarn Abab Blickar av stål Atomreggae Polsk Zchlager Torsson: (6) Klippans Centrum (2) Radiosignalisten Det Spelades Bättre Boll (2) Vilket Hus Ulf Lundell: (6) Hitza Hitz Oh la la jag vill ha dig En kvinna som hon När Jag Går På Promenaden Öppna Landskap Tre Bröder The Ark: (6) Clamour for glamour Calleth you cometh I One of us is Laurel Wreath This Sad Bouquet Gonna die young Håkan Hellström: (6) Tro och tvivel Jag hatar att jag älskar dig… Konfettiregn (m Eldkvarn) Kom igen lena Hurricane Gilbert En Midsommar-nattsdröm Ola Magnell: (6) Kliff Trasten (2) Änglar finns På Älvors Vis Malvina Utan Mörker Hansson De Wolfe United: (5) Iskalla Killen Var kommer barnen in (2) Existens Maximum Som att gunga sin själ i en hammock The Cardigans: (5) Communication Couldn't care Less My favourite game You’re the storm (2) Bo Kaspers Orkester: (5) En man du tyckte om En dag att bli kär på Innan allt försvinner Ett & Noll Jorden Snurrar Di Leva: (5) Miraklet Själens krigare Vem Ska Jag Tro På Vi Har Bara Varandra (2) Europé: (5) The Final countdown (2) Open your heart Last look at Eden Rock the Night Moneybrother: (5) (Never ever) I’ve been kissed Born under a bad sign Dom vet ingenting om oss They're building walls around us It ain't gonna work Owe Thörnqvist: (5) Rumba i engelska parken Dagny Varmkorv boogie (2) Dagny Rebecka Törnqvist: (5) Good thing Let mine go Mary Mary I couldn't love you anymore Till och med en kung Soundtrack Of Our Lives: (5) Embryonic Rendezvous Black Star All for Sale Love Song 3105 Gravity Of Gold Ted Gärdestad: (4) För kärlekens skull Himlen är oskyldigt blå Angela Sol, Vind Och Vatten Thåström: (4) Karenina Fanfanfan (2) När muren föll Doris: (4) Did you give the world some love today baby Du som bara har sett vårar Flowers in the morning You Never Come Closer | |