Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 766 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| VaKul | 2009-07-08 06:17 | |
![]() | Minne?? Nån frågade mig inför denna midsommaren vad jag gjorde förra året på midsommaren! Jag funderade och funderade men kom fasiken inte på det! Hur är det med ert minne? Kommer ni ihåg vad ni gorde förra midsommarhelgen? Förrförra nyårsaftonen?` Jag gör det inte....kanske lika bra det?! *S* | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-07-08 07:13 | |
![]() | Det är väl en självklarhet att man kommer ihåg sånt. | |
| Bitte - Administratör | 2009-07-08 07:19 | |
![]() | På dina frågor är svaret ja ,, jag vet vad jag gjorde, var hemma åt gott med familjen innan grabbarna drog åt varsit håll,, jag tycker att alla sånna "storhelger" är så överskattade, Bitte | |
| Offerkofta | 2009-07-08 07:45 | |
![]() | Va kul - jag är som du...minne som en guldfisk när det gäller vad man gjort under tidigare storhelger... Och för min del beror det INTE på starka drycker eller så... | |
| Depeche Mode | 2009-07-08 08:00 | |
![]() | Va kul: Erkänn att du var så full att andra får stå för ditt minne under midsommarafton? | |
| Depeche Mode | 2009-07-08 08:01 | |
![]() | stora händelser kommer man ju alltid ihåg. Alltså är midsommarafton ingen stor händelse för Va Kul! Om han nu inte erkänner det ovanstående! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-08 08:26 | |
![]() | Jag har nog ganska så bra minne numer som vuxen. Det var sämre som barn. Mina vänner kan prata om en massa saker som vi gjorde men jag kommer inte ihåg nåt. Men tyvärr så har det sin naturliga förklaring i att jag la all kraft på att överleva min barndom:-( | |
| fåntrattis | 2009-07-08 08:29 | |
![]() | Inte på rak arm nej. | |
| pennyjenny | 2009-07-08 09:17 | |
![]() | Förra midsommaren var jag med familj och släkt. Satt ute på trappen hos min moster och pratade med morbrors fästmö om hur orättvist livet är och jag minns att hon frågade hur jag kunde tro på en god Gud, när det ofattbara hade hänt (de förlorade sitt barn). Midsommar för 5 år sedan firade jag på lördagen istället för på söndagen, då jag och några kompisar befann oss i Taizé, Frankrike. Det ende som påminde mig om midsommar på midsommarafton var en jordgubbsglass. Och så han som gick omkring hela dagen med en midsommarstång... Nyår har jag däremot svårare att minnas. Vi var hemma iaf. | |
| micro113 | 2009-07-08 09:52 | |
![]() | Jodå, jag minns både förra nyår och midsommar -- det är enkelt eftersom vi firade hemma. | |
| Miss_jk | 2009-07-08 10:32 | |
![]() | Jag blandar ofta ihop de tre (ungefär) senaste åren. Nu tänkte jag först skriva att jag var nere i Karlskrona skärgård på midsommar förra året, men så kom jag på att det var förrförra året. Förra året var jag bara hemma... | |
| emmylish | 2009-07-08 10:32 | |
![]() | Förra midsommarhelgen har jag ingen aning om vad jag gjorde faktiskt. Jag funderade och funderade nu under midsommar som var, men jag lyckades inte komma på det. Likaså har jag ingen aning om vad jag fick i studentpresent av mina föräldrar, och dom minns inte heller, och vi kan inte utläsa nånting av alla bilder på presenterna heller. Dom 3 senaste nyårshelgerna kommer jag ihåg, den senaste pga en hel del tråkiga händelser :( | |
| Mouche - Administratör | 2009-07-08 10:37 | |
![]() | Jag har raderat ett synnerligen idiotiskt inlägg. Det finns ett bra uttryck för sådana personer: "Sköt dig själv och skit i andra..." Mouche | |
| Dino78 | 2009-07-08 10:38 | |
![]() | Storhelger kommer jag ihåg, men jag minns knappt vad jag åt igår. Har jättedåligt minne, jobbar med dementa och man blir väl som man lever. | |
| Mimikryp | 2009-07-08 11:29 | |
![]() | Jag är noll intresserad av midsommar och har således ingen aning om vad jag (inte) gjorde förra midsommarafton. I år hade jag tvättstugan och kollade sedan på TV. | |
| mijand | 2009-07-08 12:34 | |
![]() | Jag har 20/20 minne Minns bara det som hände för 20 sekunder sen, eller 20 år sen. ;) | |
| blue_moon | 2009-07-08 17:09 | |
![]() | Minnet är opålitligt, tidsperspektivet bedrägligt. Det är anledningen till att jag skriver dagbok. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-07-08 17:39 | |
![]() | Tänker så det knakar...helger är så oviktiga för mig att jag inte lägger på minnet vad jag haft för mig. Brukar försöka undvika alla former av firande med att ta extrapass på jobbet. Midsommar har jag inget minne av, jobbade troligtvis. Nyårsaftnar brukar av smällarskäl tillbringas hemma med de tre hundarna. | |
| Ässät | 2009-07-08 17:44 | |
![]() | Jag kommer ihåg det mesta fram till ett par år sen.. alla säger att jag har ett hästminne, men närminnet är inte det bästa *s* | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-07-08 18:03 | |
![]() | Hah, bara för det kom jag på vad jag gjorde på midsommar i år!! Vi var fyra stycken som träffades för att diskutera ett djurskyddsprojekt! Hade redan glömt att det var på midsommarafton.... | |