Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ässät | 2009-08-20 16:33 | |
![]() | Första barnbarnet Eftersom min fina tråd om första barnbarnet försvann så startar vi en ny då :) Hur reagerade första gången din son/dotter berättade att du skulle bli mor/farförälder? | |
| simbo | 2009-08-20 16:41 | |
![]() | Med en glädjande känsla, tror jag, det beror ju på hur gammal han/hon är, men i mitt fall skulle jag bli glad/överaskad | |
| Ässät | 2009-08-20 16:43 | |
![]() | Jag glömde ju skriva att det var i första hand för dom som fått barnbarn :) | |
| simbo | 2009-08-20 16:46 | |
![]() | Har du barnbarn, kan du ej berätta hur du kände då?? | |
| Ässät | 2009-08-20 16:46 | |
![]() | Nej jag har inte det..men har en dotter som är 21 med pojkvän och har funderat lite på hur jag skulle reagera :) | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-08-20 16:47 | |
![]() | Jag själv har inte barnbarn (som tur är?) men min granne har en flicka på 1,5 månad och är helt överlycklig. Hoppas jag känner så om sisådär 30-40 år. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-08-20 17:41 | |
![]() | Jag blev utbjuden på en Thai restaurang en måndag och tänkte- men vad är det nu? Vi kom in, beställde och så fick jag ett paket. Mäh! Jag har ju redan fyllt år. - men öppna nu mamma sa sonen på 27 Öppnade, och där låg en vit body med texten, my grandmas rules Rummet stod stilla och tårarna rann... Kan det vara sant? Ska jag bli farmor? Då ser jag två strålande ansikten av min älskade son och älskade svärdotter och förstår att det ÄR sant! När dagen då Nisse föddes höll jag på att gå upp i limningen! Och nu är lillprinsen 1 månad och är mannen i mitt liv. En obeskrivlig känsla som får endorfinerna i min kropp att ge ett lyckorus utan dess like. Kan bara inte se mig mätt och snusa på lillNisse. Från den dagen jag fick beskedet är det bara lycka. Kunde inte föreställa mig känslan, men den är underbar. | |
| sanlin | 2009-08-20 18:02 | |
![]() | Åh vad mysigt med en sån liten vita!! =) Och vilket härligt sätt att få reda på att han skulle komma! =) | |
| Ässät | 2009-08-20 18:08 | |
![]() | Åååh vita, jag håller med sanlin, gud vicket påhittigt sätt att säga det på. Ja den dagen jag kommer att bli mormor (hoppas jag) kommer jag nog också gråta glädjetårar. Har bara min dotter så jag hoppas att hon ger mig lyckan att bli just mormor en dag :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-08-20 18:19 | |
![]() | Och han är född den 17/7 kl. 17:09 år 2009. Ett fredagsbarn dvs. ett lyckligt barn och en ännu lyckligare farmor :D | |
| Ässät | 2009-08-20 18:20 | |
![]() | Och det var ditt första barnbarn? :) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-08-20 18:20 | |
![]() | Och Ässet jag ser fram emot att kanske få dela din lycka när den dagen kommer:D | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-08-20 18:22 | |
![]() | Ja mitt allra första av den allra yngste sonen. Men vi var i Götet i helgen och minsann såg jag inte ljuset i ögonen på de andra två sönerna;) | |
| Ässät | 2009-08-20 18:22 | |
![]() | vita, ja jag hoppas ju att jag i glädjetråden får skriva att jag ska bli mormor :D | |
| sandbo | 2009-08-20 18:51 | |
![]() | Kan bara säga att det är: livets efterrätt då man får barnbarn :) Är själv en mycket stolt farmor till en liten tjej på 5 mån och jag glömmer aldrig då min son berättade att vi skulle få barnbarn - vilken lyckokänsla, går inte att mäta med ngt, annat. Att vi sen blev 5 generationer är ju oxå välldigt kul - inte minst för den äldsta :) | |
| Ässät | 2009-08-20 18:55 | |
![]() | Åh vad roligt :) här blir det aldrig 5 generationer, tror inte det ens blir 4 men man vet ju aldrig :) | |