Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 718

Forumkategorier

Användare Inlägg  
-BAUDI - Ej medlem längre2009-08-20 20:34
Antal inlägg: 1089

Avbrutna mobilsamtal?
lite mobil-trivialiteter och världsliga funderingar:

När man pratar i mobil med någon och samtalet bryts innan man är klar... Vem ska då ringa upp den andra? Alltid när jag ringer upp den andra är det upptaget för att den också ringer upp... Det borde finnas en regel tycker jag.... det hade underlättat.

Och nästa fråga...
När man håller på och avsluta ett samtal och bara har kvar att säga "hejdå". Samtalet bryts... behöver man ringa upp den andra då och bara säga hejdå? Det har hänt mig ett par gånger och det blir ganska konstigt när man ringer upp och säger typ: "jamen hej... det bröts visst där.... okej.. hejdå".... "ja det gjorde det visst.... hej då".

vad tycker ni?

katalias - Ej medlem längre2009-08-20 20:37
Antal inlägg: 2032

Den som ringde upp första gången kan väl ringa upp igen om samtalet bryts. Inte för att jag precis lever efter den regeln, tror aldrig ens jag tänkt på det. :) Men när du nu tar upp det så tycker jag ungefär så.

Andra frågan är besvärligare och svaret beror nog mycket på vem man pratat med. Är det mamma så ringer jag inte upp igen, hon fattar nog. Är det chefen så kanske...

pwnage2009-08-20 20:41
Antal inlägg: 11

Åh herregud, det där är en av de mest irriterande sakerna jag vet! Jag får alltid panik och ger upp. Sen är jag sur resten av dagen. Men jag håller med katalias, den som ringde först ringer upp igen.

Skid Row - Ej medlem längre2009-08-20 20:55
Antal inlägg: 559

Jerry Seinfeld problem märker jag haha

Shinesia - Ej medlem längre2009-08-20 21:00
Antal inlägg: 40

Ässh, bryts de så bara å ringa upp igen..

-BAUDI - Ej medlem längre2009-08-20 21:06
Antal inlägg: 1089

men shinesia.... om alla tänker som du blir det ju upptaget alltid?

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?