Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jaws68 - Ej medlem längre | 2009-08-30 02:07 | |
![]() | Försvunna betapetare Saknar en tjej som jag spelade mot här på beta senast i våras. Finns hon kvar? Hon hette Nikolina! Hon hade några olika konton på beta. Känner du igen dig? Hör av dig! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-08-30 09:24 | |
![]() | www.betapet.se/search/ | |
| sanlin | 2009-08-30 09:27 | |
![]() | Har för mig att det inte ska diskuteras andra medlemmar i forumet (inte med namn iaf) så jag tänker inte nämna namn här. Men själv saknar jag också en person (kille) som hjälpt mig massor av timmar/dagar med en grej för ca ett års sedan!!Han vet själv vem han är - så om du finns kvar här under annat namn sår du gäääääärna höra av dig. :) Skulle behöva kolla en grej med dig som jag är säker på att du kan hjälpa mig med! Så tänkte fråga experten igen - men har ju inte hittat dig.Fast jag hoppas du finns kvar här. :) | |
| annelille | 2009-08-30 10:17 | |
![]() | ...ärligt talat sanlin så tror jag att du får efterlysa en kompis här i forumet om du inte får tag på den via sökmotorn.... skillnad att efterlysa och att diskutera medlemmar....=) | |
| Miss_jk | 2009-08-30 10:29 | |
![]() | Flera trådar med exakt detta ämne har tagits bort, så denna kommer nog inte att bli långlivad. | |
| Päronmüsli | 2009-08-30 11:28 | |
![]() | :o | |
| myra64 - Ej medlem längre | 2009-08-30 16:39 | |
![]() | Fast om de inte finns kvar här så diskuterar vi ju inte medlemmar.... eller?? ;) Tolkningsfråga i så fall. Det är väl inget fel i att efterlysa folk som bytt nick, förutsatt att tråden får vara ren från annat skit/skitprat, bara att man ber den personen höra av sig via pm om den finns kvar. | |
| sanlin | 2009-08-30 18:54 | |
![]() | Jag är ganska så säker på att den jag söker finns här någonstans dock.Frågan är bara var.... :) | |