Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2009-08-30 20:31 | |
![]() | Kul på middagsbjudning? Hej hopp Vad kan man göra för kul saker på en middagsbjudning? Vi kommer vara ungefär 10 "tjejer" i åldern 13 - 80 där vissa känner varandra väl, andra mindre väl. Kom med tips! | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 20:39 | |
![]() | Jag har tips på efterrätt! Vininkokta päron eller äpplen med glass. Väldigt enkelt att göra, och det blir vackert. Har precis gjort detta, och då jag inte hade vin, tog jag sockerlag, och svarta vinbär som fortfarande är hela. Äpplena blev vackert röda. Går att göra i förväg och förvara i kyl. | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 20:39 | |
![]() | Sorry... jag läste fel... heheh! | |
| magga | 2009-08-30 20:40 | |
![]() | Tack Tania, men maten är redan fixad... Menade mest aktiviteter, spel, tävlingar o dyl.. kanske var lite oklar | |
| magga | 2009-08-30 20:40 | |
![]() | ;) | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 20:44 | |
![]() | Jag gillar alltid det där med små presenter, så jag tycker att lite tävlingar är kul. Priser: Små , små korgar, med antingen miniburkar med marmelader, eller nån ostbricka i miniformat. Köpte nyligen en sån förpackning med 3 färskostar och två mögelostar, för bara 20 kronor. Kex i miniformat förstås. | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 20:45 | |
![]() | Tipsrunda? | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-08-30 20:47 | |
![]() | Du kan ju låta dem gissa vad ditt nya, intatuerade kinatecken betyder. | |
| magga | 2009-08-30 20:53 | |
![]() | Tania: Vad för tävling? tips! För det låter bra att ha ett pris o så.. jaap: varför tror du att jag har tatuerat in ett kinatecken? | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-08-30 20:55 | |
![]() | För att du har berättat om det här på betapet. "Min kropp är mitt tempel", skrivet med Helvetica 12p på högra skinkan. Eller? | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 21:01 | |
![]() | hehe, det minns jag också, btw. | |
| magga | 2009-08-30 21:03 | |
![]() | Nä så var det inte riktigt. Sluta skriva i min tråd om det inte rör ämnet | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-08-30 21:09 | |
![]() | Det var ju ett förslag på aktivitet? Men jag skall absolut tänka på forumkutymen lite mer när jag är inne i "dina" trådar i fortsättningen, tack. | |
| magga | 2009-08-30 21:11 | |
![]() | Ok men leta reda på lite fakta innan du skriver. För det första var det inget kinatecken och för det andra tänkte jag inte tatuera min skinka. Det här är min tråd. Utan citationstecken. Tack. | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-08-30 21:18 | |
![]() | Ni kan leka "jag har aldrig". Det är kul. | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 21:19 | |
![]() | Vet inte om detta kan vara något. Jag hittade det ute på nätet. Är det för töntigt, så skriv det... annars kanske du får flera förslag som bara verkar kassa. UPPDRAG UNDER TALLRIKEN. Det här är en rolig "lek" som jag bara måste testa på någon fest. Detta är extra kul om man är många på festen. Alla får var sitt uppdrag, till exempel under tallriken vid måltiden. Uppdragen ska vara lite annorlunda, som "torka din bordsgranne om munnen då och då", "ta mat från din bordsgrannes tallrik då och då", "avbryt och berätta om din semester ofta", "säg att det här var det värsta du ätit", "skåla för sommaren ofta" "kommentera en och samma tavla då och då", "sträck dig över bordet efter mat så att det stör" osv. Man kan hitta på hur mycket som helst, och om alla är med på noterna så blir det jättekul! | |
| magga | 2009-08-30 21:35 | |
![]() | Hur går "Jag har aldrig" till? Tania: Ja det kanske kan funka.. Fast med lite andra uppmaningar.. hah | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 21:42 | |
![]() | Den här var från samma sida: PRESENT JOJO. Man köper lite billiga, roliga presenter(eller tar vad man har hemma) och packar in dem i paket. Ex fint tvål, kylskåpsmagneter, pennor, en kondom, kritor, mysiga ljus, listan kan göras lång. Kan tex vara värda från 5:- - 20:- Man tar vad som passar sällskapet! Sedan ska man ha något mer attraktivt: Ex en TIA lott, eller en triss lott, eller något som man vet lockar mer. Och packar in den oxå. Man tar sedan en tärning, en äggklocka. Värden/Värdinnan delar ut presenterna till gästerna. 1 till var och en. Var så goda att öppna! Avslöja inte vad som ska hända. Men.... Nu börjar spelet: Sätt klockan på 10 minuter. Alla ska kasta tärningen.Gå medsols. Får man en sexa får man välja vilken present man vill av 1 person. Man ska kasta tärningen snabbt för det går på tid. Sedan spelar man detta i 10 minuter. Vissa får ingen present och vissa får kanske flera. Det gäller alltså att få sexor så många det bara går. Lotten eller nåt annat kommer att bli högvilt! Det gäller bara att ha något som är attraktivt. Jättekul lek. Alla blir som barn. Jag tar lotten, jag tar tvålen och så går vissa paket fram och tillbaks som en jojjo hela leken. | |
| magga | 2009-08-30 21:45 | |
![]() | Den har jag lekt.. skoj ju... Den kanske det blir men kom gärna med fler förslag | |
| ___Tania___ | 2009-08-30 21:46 | |
![]() | :) Den där ska jag testa nån gång! | |