Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten3
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade62
Mobilspel
Pågående19 745

Forumkategorier

Användare Inlägg  
rufs2009-08-30 21:04
Antal inlägg: 312

vilket e det mest pinsamma du missuppfattat i ett samtal ?
Nyinflyttad hälsar jag på min nya granne, vi står o småpratar om lite allt möjligt. Jag frågar vad jobbar du med då? Hårvaror svarar han! Jaha säljer du till olika damfriseringar då?? eller har du butik du utgår ifrån?
Han stirrar väldigt konstigt på mig o frågar va menar du med det? jag jobbar ju med hårdvaror sånt som sitter i datorer säger han o fotsätter glo på mig som om jag va helt tappad bakom en vagn=)

Ässät2009-08-30 22:01
Antal inlägg: 4824

Eftersom jag är hörselskadad med hörapparat så är folk vana vid att jag hör fullständigt galet för det mesta *s* så det blir inte så pinsamt för mig.

_Tezza_2009-08-30 22:21
Antal inlägg: 447

Hahah...Härligt Rufs=)

Kom på en sak som hände i Vintras.
Jag var ute på kvällskvisten och gick en långpromenad och samtidigt pratade jag med en vännina i handsfreen.
När jag kommer in på en skogsväg så får jag syn på en kvinna i medelåldern. Hon får syn på mig med och kommer med raska steg fram emot mig och säger:
- Hej ursäkta mig, men har du kanske sett en låtsas hund som springer runt med kobra?
Kvinnans ser oerhört ledsen och uppgiven ut...
Jag tittar på henne väldigt förvånat och frågande tills jag brister ut i skratt och säger mellan fnissen...
- Nej, det har jag absolut inte gjort. jag går skrattandes därifrån och återgår till att prata i handsfreen och säger att jag just mötte en tant som uppenbarligen inte hade alla bestick i lådan. Min vännina hade dock hört kvinnan i bakgrunden också och undra om det var jag som va helt sjuk? Det hon egentligen hade sagt var " Ursäkta mig, har du sett en löst springandes hund i koppel?"

kkuriren.se/nyheter/...lm /1.72583

Ässät2009-08-30 22:24
Antal inlägg: 4824

Hahahaha det skulle kunnat vart jag.. så fel skulle jag också kunna höra

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?