Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 745 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CrazyQ | 2009-09-01 22:03 | |
![]() | Såg ni dokument. om 8:ling mamman?? Min fråga till er är, vad tyckte ni??? Själv tycker jag att hon var spooky! Tror denna kvinna behöver mycket terapi och vård faktiskt! Bara det hon berättade att hon fick sin mamma att krypa ner i bagageluckan och hon skrämde skiten ur henne genom att köra som en idiot. Hur friskt är det? Dessutom verkade flera av barnen må riktigt riktigt dåligt! USCH! | |
| Tinna | 2009-09-01 22:05 | |
![]() | Hade aldrig pallat av 14 barn.. :S | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-09-01 22:06 | |
![]() | Hade knappt orkat tillverka dem. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-01 22:14 | |
![]() | Jag har en son och jag har fortfarande fullt upp med honom. Man ska laga den rätta maten,köpa dom rätta kläderna,vara en bra mamma,ja etc etc. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-01 22:15 | |
![]() | Vad är en bra mamma? DET undrar jag ibland. | |
| vindsus86 | 2009-09-01 22:57 | |
![]() | hon verkade gilla uppmärksamheten trots att hon sade att hon inte gjorde det. och ja, flera av hennes äldre barn verkade väldigt aggressiva. skall väl inte spekulera i varför, men man kan ju lätt säga att hon nog inte skulle skaffat åtta barn till eftersom hon inte ens verkar kunna ta hand om ungarna hon redan hade. så sitter hon själv där och säger att det var ett fulltidsjobb redan innan hon fick de nya barnen, bara med de sex hon hade. varför då skaffa fler? tyckte hon kunde koncentrerat sig på de andra istället. när hon delade en trea med sin mamma och inte ens betalade för boende där bör hon väl insett att hon inte riktigt hade råd att ha fler ungar. tur för henne att hon fick åttlingar då så att världen engagerade sig ekonomiskt. tyckte det var lite konstigt också i början att hon låtsades gömma sig från alla paparazzis som var utanför garaget, men sen släppte hon in dem i huset. och om hon nu ogillar uppmärksamhet som hon säger, varför förstora läpparna då? vilket hon säkert gjorde på barnens bekostnad också. och det var ju så uppenbart! lika fånigt att hon förnekade det som att michael jackson förnekade sina operationer. | |
| vindsus86 | 2009-09-01 22:58 | |
![]() | och hon klarar ju inte heller av 14 barn, hon får väl ekonomiskt stöd från alla håll plus att hon har massa barnskötare hos sig dygnet runt. | |
| Rhotheta | 2009-09-01 23:02 | |
![]() | Anneli! Jag tror att DU är en bra mamma! Och det allra bästa i hela världen du kan göra för din son är att ge dig själv världens största klapp på axeln! Bra gjort så här långt! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-01 23:06 | |
![]() | Jag försöker alltid att göra mitt bästa,men man har alltid den gnagande känslan av att man inte duger. | |
| run-marie | 2009-09-01 23:08 | |
![]() | Hon hade 6 tidigare, alla från donator. Blev sen med 8-lingar (också från donator) och först tyckte ju amerikanarna att det var otroligt, men när det kom ut att hon inte hade jobb utan lever på soc så blev det annan ton i skällan i USA. Hon blev verkligen utskälld och nedgjord. Hon vill säkert bara bli känd och för att vara mamma till 6 ungar tyckte jag hon såg väldigt stylad ut. Fina naglar bl a och det är ju inte lätt att ha när/om man sköter hem och många barn. Jag tycker synd om barnen för hon kan ju aldrig ha tid att bry sig tillräckligt. Inte så konstigt att en del av dom är lite skrikiga. Hur 17 ska hon kunna ta hand om A,B,C,D,E,F, G och H om nu alla 8 överlever? | |
| Rhotheta | 2009-09-01 23:10 | |
![]() | Jag vet, men tro mig när jag säger att just den känslan är vad du skall lägga på soptippen. Du är en människa! Låt din son få alla fördelar av det! Visa honom ditt A-game! Det kommer att bli hans bästa verktyg! Du vet ju innerst inne att du är ett äss. Våga släpp fram det säger jag! Stor Rhothetapuss! | |
| run-marie | 2009-09-01 23:21 | |
![]() | Anneli, det man kan ge mest av allt är kärlek. Känner barnet sig älskat så blir det tryggt i sig självt. Kärlek och uppmuntran är mycket mer värt än alla prylar i världen. Du är säkert en jättebra mamma. :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-09-01 23:26 | |
![]() | Hur kan man skaffa barn efter barn när man inte kan ta hand om dem? | |
| Minta | 2009-09-02 00:01 | |
![]() | Det verkar mycket svårbegripligt. Både hennes val och att läkarna gått med på att plantera 8 embryon under de rådande omständigheterna. | |
| Syntax-Fe | 2009-09-02 00:04 | |
![]() | USA uppvisar allt fler exempel på en civilisation som överlevt sig själv. | |
| run-marie | 2009-09-02 00:04 | |
![]() | Håller helt med dig Minta, läkarna kanske också ville bli kändisar? | |
| Syntax-Fe | 2009-09-02 00:08 | |
![]() | ...jag menar att allt är yta, det handlar om att bli känd, har man ingen talang kan man skaffa en massa barn, och skönhetsoperera sig istället för att ta hand om dem, allt är till salu, alla har ett pris, och sen när man är känd ska man klaga över att inte få vara ifred. | |
| vindsus86 | 2009-09-02 02:33 | |
![]() | Minta: Bara en liten korrektion. Hon lät inplantera sex embryon, inte åtta, men två av dem delade på sig och resulterade i tvillingar. Alltså, hon säger att hon inte vill vara känd och så... så tar hon patent på "Octomom".. vad skall hon med det namnet till? Om hon nu vill leva anonymt och ifred med sina barn. Äh, jag tycker inte hon verkar stabil. Hon verkar dessutom ha lagt ner mer jobb på sitt utseende än barnen. Tyckte det var roligt när de frågade hur mycket hon vägde fyra månader efter födseln och hon sade att "Jag håller inte reda på vikten, den är inte viktig" och så frågade de hur mycket hon gått ner, då? Och då började hon prata om exakta siffror att "Då vägde jag si och så så då måste jag väga si och så nu eftersom jag hade gått ner x antal kg" osv... Hon verkar helt enkelt inte... ärlig. | |
| BlondiBella | 2009-09-02 12:50 | |
![]() | stackars barn, växa upp med en psyksjuk mamma, det största tjänsten hon kan göra samhället är att sterilisera sig! | |
| vindsus86 | 2009-09-02 13:45 | |
![]() | än du då? nu är det för sent för sterilisering ändå eftersom hennes embryon är slut så det blir förmodligen inga fler barn. om hon inte börjar adoptera, då. | |