Spelrum
| Giraffen | 57 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 688 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mrs Jonsson | 2009-09-02 16:22 | |
![]() | Jobb i Malmö? Jätte svårt att hitta jobb. Förslag någon? Jag ska flytta till Malmö och vill jobba där. | |
| nettan23 | 2009-09-02 16:25 | |
![]() | Vindsus: Jädrigt onödig kommentar! Det enda du kan göra är att visa upp dig, skicka ansökningar till intressanta företag. Sök på jobb siter på nätet. Kontakta rekryteringsföretag. Sen är det ju svårt för alla, vart man än är bosatt, att få jobb nu :( | |
| alex666 | 2009-09-02 16:41 | |
![]() | Beror väl på vad du kan och är utbildad till? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-02 16:42 | |
![]() | Svårt med jobb i Malmö har jag hört, men måste fråga som ovan vad har du för utbildning? | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-02 16:45 | |
![]() | jobba i danmark ist åk dit direkt | |
| Mouche - Administratör | 2009-09-02 18:02 | |
![]() | Jag har raderat ett inlägg där det åter igen tjatades om särskrivningens betydelse för mänsklighetens fortsatta överlevnad. Nåja, kanske inte riktigt så illa men det börjar att bli oerhört trist att läsa dessa gliringar jämt och ständigt. Om man har ett så oerhört starkt utvecklat rättskrivningstänkande så kanske det vore på sin plats att kommatera rätt, utnyttja punkter, frågetecken och utropstecken rätt, vara noga med styckeindelningar, tänka på grammatiken i största allmänhet först och främst, alltså innan man hoppar på andra skribenter? Det är avsevärt mer stötande att se elaka kommentarer än att se att någon särskrivit! Mouche | |
| vindsus86 | 2009-09-03 18:07 | |
![]() | meh vadå, det jag skrev var ju sant. det är inne i reklambranschen med särskrivning. | |
| vindsus86 | 2009-09-03 18:08 | |
![]() | Okej, jag får väl skriva korrekt då. Men vadå, det jag skrev var ju sant. Det är inne i reklambranschen med särskrivning. Så? | |