Spelrum
Giraffen55
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
32
Inloggade89
Mobilspel
Pågående19 688

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Jesper M2009-09-02 20:23
Antal inlägg: 1332

Mahjong Titans
jag har aldrig fattat vad mahjong titans som är inbyggt i windows vista går ut på.

skall man få bort alla (vilket verkar vara omöjligt), eller är det att skaffa så mycket poäng som möjligt som är idén.

jag har försökt hitta taktiktips och men inte hittat något, jag har förstått att det finns olika "serier" med brickor som man skall följa på något sätt. men inte hur serierna hänger ihop och i vilken ordning man skall ta dem.

är det nån som har koll på detta? för det verkar vara ett trevligt spel om man kan det tycker jag.

helbe2672009-09-02 20:28
Antal inlägg: 570

Spelet går ut på att hitta par och ibland även samma typ av bricka tex höst och vår. Om du lyckas para ihop alla brickorna så är spelet slut och du vinner :) Jag tycker att det är ett roligt spel, lite taktik vilka brickor som ska tas först osv. Lycka till......PS. det är inte omöjligt att få bort alla brickorna

-LISA--2009-09-02 20:51
Antal inlägg: 25

Börja med den spelplan som heter Krabba. Där får man så gott som alltid bort alla brickor.

carinau2009-09-02 22:41
Antal inlägg: 882

Jag har har varit så insnöad på beta att jag inte ens har tagit reda på vad min egen dator har att erbjuda, förrän nu då. Testade precis Mahjongen och blev inte riktigt klok på hur man kunde se om brickorna var blockade eller inte. Jag kanske måste spela det en gång till för att fatta det och därmed paja min fina vinstmarginal på 100%.
*Trummar med fingrarna och funderar på om jag ska...*

Jesper M2009-09-02 23:40
Antal inlägg: 1332

ha! snyggt fyrverkeri :D

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?