Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 379 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| betapatos | 2009-09-07 16:34 | |
![]() | Voddler Någon som har betaversionen av Voddler - som Spotify men med film och serier och kan svara på dessa frågor: Hur många filmer och serier finns där idag? Verkar det vara från alla genrer? Är tanken att alla filmer och tv-series som någonsin producerats ska läggas upp där? Tackar för svar! | |
| Cro Cop - Ej medlem längre | 2009-09-07 18:57 | |
![]() | Väntar på en inbjudan nu från BBB och läst lite. Verkar mycket trevligt. Angående din fråga så är detta det närmaste svar jag kan finna. Utbudet kommer att fyllas på successivt, redan i höst kommer Voddler erbjuda tusentals filmer och TV-serier. Till att börja med fungerar tjänsten bara i PC, med Linux eller Windows operativsystem. Senare i höst fungerar den även i Mac. | |
| y not | 2009-09-07 19:30 | |
![]() | idag finns 500 filmer (tror serier inräknat) och 1500 betaanvändare. | |
| y not | 2009-09-07 19:37 | |
![]() | www.svd.se/naringsli...46 9647.svd | |
| Konradkorp | 2009-10-18 15:05 | |
![]() | Har hört att bredbandsbolaget nu släppt voddler till många av sina kunder. Någon av er som har tillgång till det nu? Och vad är i så fall ert omdöme? | |
| Ande78 | 2009-10-18 15:31 | |
![]() | Jag har haft voddler ett tag. I början kunde jag inte se 5 minuter utan att det hackade. Men nu har de åtgärdat en massa buggar och så. Jag gillar voddler. Antar att filmer kommer att fyllas på med tiden. Men redan nu finns det flera filmer man slipper "hyra" | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2009-10-18 15:39 | |
![]() | Jag har Voddler(via BBB). Det fungerar bra förutom att det inte går att använda musen...man måste navigera med piltangenter och enter. Kör via trådlöst till min laptop som är kopplad till LCD TV. OK bild och OK ljud, dock inte som att kolla på DVD. Idag finns inga serier dock ett bra utbud av filmer i flera genrer. Vartefter tillstånd och samarbete med filmprod växer så fylls det på med filmer. | |
| DennisPlz | 2009-10-18 18:31 | |
![]() | Funkar bara för Windowsanvändare, trots försnacket. | |
| Konradkorp | 2009-10-18 18:49 | |
![]() | Har precis vart hos en kompis och kollat. Kvalitén är helt okej. Dock inte mycket filmer. I min favvo-genre SCI-FI fanns endast sju filmer, men antar att de fyller på successivt. I den största kategorin, Action, fanns 71 filmer. Det borde finnas ett söksystem för filmer, som det är nu måste man bläddra sig fram. Men det är säkert en grej som kommer det också. | |