Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 593 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ässät | 2009-09-10 12:10 | |
![]() | Tips om USTICKANDE bloggar och STORA bloggnyheter På måndag slås portarna upp till TheCritics igen efter sommaruppehållet. Nu har dom övertalat mig till att vara den som ska skriva om utstickande bloggar (ovanliga) och stora bloggnyheter. Cybern är jättesvårt och att hitta aktuella händelser i bloggvärlden tar en evig tid. Detta är en seriös sajt så inget dravvel alltså. Vet du nån blogg som är annorlunda och som du vill ska lyftas fram eller en stor bloggnyhet så skicka ett PM till mig är ni snälla. Jag ska skriva 2-3 st varje vecka och det tar tid att leta också. Skriver ni här i forumet bara för att dumma er så kan ni lika gärna gå ut i skogen och tälja en pinne hehe.. Men ett PM alltså. Det ska ju inte komma ut i förväg vilka jag ska skriva om.. Tack på förhand. Vore jättesnällt om ni ville göra den här tjänsten för mig. | |
| Dogface | 2009-09-10 12:17 | |
![]() | förlåt, men jag är nog inte rätt person att fråga. enda bloggen jag känner till är blondinbella | |
| Ässät | 2009-09-10 12:20 | |
![]() | Ja och hon har så många läsare ändå så hon behöver inte lyftas fram. Om det nu inte är ett inlägg där hon skriver att hon och Nils väntar barn eller nåt. Men nu ska dom skaffa katt och han ska heta Nisse. Jättebra fantasi har ..dom..eller nåt *s* | |
| Dogface | 2009-09-10 12:27 | |
![]() | jag har alltså aldrig läst den. jag bara känner till den. | |
| Ässät | 2009-09-10 12:30 | |
![]() | Okej, ja vem gör inte det. Men som sagt. Blondinbellas blogg är inte ovanlig längre och det hon skriver i den är absolut inte ovanligt :). Så inga STORA bloggare nu om det inte är stora nyheter i inlägg dom skriver. | |
| chelz | 2009-09-10 12:46 | |
![]() | Utstickande* Gör om gör rätt. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-09-10 12:47 | |
![]() | metrobloggen.se/noambitio n | |
| Ässät | 2009-09-10 12:51 | |
![]() | sorry chelz... Linders tack för tipset men den var inte så utstickande och tipsa i PM tack :) | |
| Mr_Betapet | 2009-09-10 13:18 | |
![]() | www.metrobloggen.se/...ar tykungen | |
| Mouche - Administratör | 2009-09-10 13:22 | |
![]() | Skicka alltså era förslag i -mail- eller i -PM- till Ässät... Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.