Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 521 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2009-09-22 19:08 | |
![]() | Svenska Hollywoodfruar - back in action Nu när det konstaterats att hela programmet är fejk och vi inte längre behöver uppröra oss över Anna Ankas galenskaper så öppnar jag nu upp portarna till Svenska Hollywoodfruar - back in action, den nya tråden där endast positiva tankar och idéer om de tre härliga tjejerna får pryda våra inlägg. | |
| Mouche - Administratör | 2009-09-22 19:23 | |
![]() | Vi vill inte se ett enda påhopp på någon *kändis* eller på någon enskild spelare i tråden. Sker det så kommer tråden omedelbart att raderas. Programmet som sådant får alltså diskuteras och så även deltagarna i det, men på ett hyfsat sätt. Mouche | |
| niklas_gbg | 2009-09-22 19:35 | |
![]() | dum fråga kanske, men vadå "Nu när det konstaterats att hela programmet är fejk"...? är det så? har själv inte sett det, men med tanke på att "seriösa" DN körde artiklar om fru anka tre (3!) dagar i rad, så verkar det skumt att man inte kollat huruvida programmet är fejkat eller inte?! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-22 19:37 | |
![]() | håller niklas,har tänkt på det sj | |
| magga | 2009-09-22 19:38 | |
![]() | Enligt Anna själv så får hon ett manus som hon är tvungen att följa och hon säger att hon i verkligheter inte är som hon framställs i programmet | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-22 19:39 | |
![]() | å det har jag även åsikter om,men jag har sagt dom i andra tråden å nu ska ju den här tråden bara handla om de man tycker är positivt,då är det så de disskuterade även henne i Malou von Sievers program | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-22 19:40 | |
![]() | längtar redan till nästa program*S*hur många avsnitt är det?? | |
| micro113 | 2009-09-22 19:41 | |
![]() | Vad är det för poäng med en tråd där man inte får diskutera vad man tycker och tänker om det som sägs och görs i programmet? Ingen kritik? | |
| magga | 2009-09-22 19:41 | |
![]() | "Programmet som sådant får alltså diskuteras och så även deltagarna i det, men på ett hyfsat sätt." skriver Mouche. Jag antar att man får säga vad man tycker, men inte på ett fult sätt | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-22 19:42 | |
![]() | vet inte micro jag kommer härmed enbart skriva då jag håller med om ngt det får bara förekomma positiv kritik | |
| magga | 2009-09-22 19:46 | |
![]() | Mouche skrev att tråden Delvis stängdes för att jag bad om det men mest för att det förekom fula kommentarer i den. Det var inte jag som tog beslutet att Radera den. | |
| ___Tania___ | 2009-09-24 23:38 | |
![]() | Jag har bara stt lite klipp på Expressen, och tycker hon är rolig. Hon driver väl lite med svenska hellylefruar. | |
| magga | 2009-09-24 23:38 | |
![]() | Det som diskuterades i den andra tråden var Anna Ankas beteende som inte gillades av många. | |
| ___Tania___ | 2009-09-24 23:38 | |
![]() | *sett | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-24 23:44 | |
![]() | anna e grym. hon förstår vad hon får för reaktioner och det roar henne:) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-24 23:45 | |
![]() | Äkta fruar sover nu. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-24 23:59 | |
![]() | ja, those were the days. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-25 00:12 | |
![]() | träffat henne i usa. bitchig och rolig tjej som skapar sina egna regler utefter sina behov (och vet om det till skillnad från bigotterna). inte så mån om att passa in och förklara sig. rar också. | |
| magga | 2009-09-25 00:25 | |
![]() | Kul att ni känner henne | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-25 00:28 | |
![]() | mm, men oavsett vad hon varit med om eller inte (fast jag håller med dig yvoeva) så är alla som lyckas skapa det dom drömmer om värda det. det går inte att byta ut ingredienserna som att "om hon var snäll, mer pk, mer som jag (!)" skulle hon vara värd sin framgång. hon är värd den - because she can! oavsett om anna ser sitt äktenskap som en workposition eller som en kärleksrelation med materiella fördelar så har hon skaffat sig det hon vill ha. (hon var jävligt lyxig innan mr anka kom in i bilden btw) det är hon värd. because she can:) | |