Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 374 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-09-24 17:39 | |
![]() | operation för synfel Jag är närsynt och lite småsugen på att låta operera det med laser (eller någon liknande metod). Är det någon som genomgått en sån operation? Skulle gärna höra lite om resultat, ev smärta etc. Har läst en del på nätet, väldigt få klagomål. Men det är ju samtidigt i reklamsyfte, vore kul att höra från någon som inte får betalt för att berätta :) | |
| Incognito | 2009-09-24 17:44 | |
![]() | Jag opererade mig första dagen det gick att göra - för ca 20 år sen och har inga problem. Min son gjorde det för några veckor sen och han körde bil samma dag. Ingen smärta - full syn direkt. Så det är inget att tveka om. | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-09-24 17:53 | |
![]() | Låter ju hur bra som helst. Får man fråga vad det kostade, och i var det gjordes? | |
| midas | 2009-09-24 17:54 | |
![]() | jag gjorde det för 3 år sedan. har tyvärr drabbats av väldigt torra ögon ( en vanlig biverkning) synen är kanon och operationen var en piece of cake. Gjorde ont i 3 dagar efter, och man är rätt blind under dessa dagar så se till att du har någon i din närhet som kan hjälpa dig. | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-09-24 17:54 | |
![]() | och i var ..haha.. blev ett i för mycket där :) | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-09-24 17:55 | |
![]() | okej midas, en lite annan bild från dig där. Bra att höra från olika håll. | |
| midas | 2009-09-24 18:01 | |
![]() | tror att biverkningar etc. beror på vilken metod man använder. jag var på cityakutens ögonklinik i stockholm och det kostade 22' för båda ögonen. | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-09-24 18:08 | |
![]() | Okej, får du använda ögondroppar dagligen? Eller är det en torrhet liknande den som uppstår när man börjar bli trött och har linser? | |
| magga | 2009-09-24 21:33 | |
![]() | Läste att du var sällsynt och lite småsugen på opera. haha. (ja, jag är med närsynt) har ingen erfarenhet sorry. men går gärna på opera om du vill | |